خبرهای داغ:

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با پیشکسوت دفاع مقدس در سرخه دیدار کرد

همزمان با هفته دفاع مقدس، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی با با رزمنده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس در روستای بیابانک در سرخه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۴۳۱۴۶
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفته پر افتخار دفاع مقدس حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقيه در استان سمنان امام جمعه استان با حضور در منزل رزمنده دوران دفاع مقدس، محمدعلی مبصّری در روستای بیابانک سرخه، از جانفشانی و رشادت‌های این پیشکسوت عرصه جهاد و حماسه تقدیر کرد.

در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان نیز حضور داشتند، نماینده ولی فقیه در استان با یادآوری نقش رزمندگان شهرستان سرخه به ویژه مردم روستای بیابانک در دوران هشت‌سال دفاع مقدس اظهار کرد: دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی مرهون تلاش و فداکاری رزمندگان اسلام در طول هشت‌سال دفاع مقدس است.

او قدرشناسی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و نیز پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس را وظیفه‌ای همگانی دانست و افزود: دفاع مقدس گنجینه‌ای بی‌نظیر از فداکاری و ایثار ملت بزرگ ایران است که در تارک تاریخ می درخشد.

گفتنی است محمدعلی مبصّری رزمنده پیشکسوت دوران دفاع مقدس از غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است که بیش از ۱۰۰ ماه در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشته و در مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب به دفاع از میهن اسلامی پرداخته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار