همایش پیاده روی فرمانده و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه وبویراحمد تا مقبره نورالشهدای یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۳۵۲۳
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج ، همزمان با آخرین روز هفته دفاع مقدس با برنامه ای که توسط سرگرد پاسدار اسماعیل زرین معاونت تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد صورت گرفت،کوهپیمایی کارکنان ناحیه عشایر به سمت مقبره نور الشهدا برگزار شد که بعد از زیارت شهدای گمنام وخواندن دعای زیارت عاشورا توسط کارکنان ناحیه،حجت الاسلام و المسملین سیدحسین شریفی سادات مسئول حوزه نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج عشایراستان کهگیلویه و بویراحمد مطالبی را در مورد دفاع مقدس بیان کرد.
وی ابرازداشت: مسئله جهاد و دفاع یکی از فروعات دین واز واجبات دین اسلام می باشد،مسئله جهاد اینقد مهم می باشد که واژه جهاد و مشتقات آن حدود ۱۰۸ مرتبه در قرآن کریم شده است،وخداوند متعال به کرات در قرآن کریم به اجر و پاداش وفضیلت مجاهدان اشاره کرده است.
شریفی سادات بیان کرد: دفاع مقدس ما واقعا مقدس بود،از آن جهت دفاع نامیده شد که ابتدا دشمن به ما حمله وهجوم آورد،و از آنجایی که دفاع ما برگرفته از آموزه های قرآن و اهل بیت(ع)بود مقدس نامیده شد.
شریفی سادات خاطرنشان کرد؛ در دوران دفاع مقدس جوانان ما با کمترین امکانات درمقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند،و از آنجایی که سلاح اصلی رزمندگان ما ایمان بود توانستند با توکل برخداوند متعال وتوسل به اهل بیت عصمت وطهارت(ع)براین جنگ نابرابر تحمیل شده دشمن،پیروزوسربلند بیرون بیایند.
مسئول حوزه نمایندگی در پایان برشناخت بیش از پیش ابعاد و زوایای دفاع مقدس تاکید کردند و رزمندگان و شهدا و جهانبازان دفاع مقدس را سرمایه های عظیم این مملکت خواندند.

پیاده روی فرمانده و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه وبویراحمدپیاده روی فرمانده و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه وبویراحمدپیاده روی فرمانده و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه وبویراحمدپیاده روی فرمانده و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه وبویراحمد

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار