خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری:

دفاع مقدس ما از مکتب عاشورا نشات گرفت

همدان- مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: دفاع مقدس ما از مکتب عاشورا نشأت گرفت و مکتب عاشورا یک دانشگاه بزرگ بود؛ انسان‌هایی در این دانشگاه نمره قبولی گرفتند که از امامشان تبعیت کردند.
کد خبر: ۹۵۴۳۹۰۸
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری معین در جمع بسیجیان مسجد امیرالمومنین(ع) همدان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و هفته وحدت اظهار کرد: دفاع مقدس ما را بهترین جوانان این کشور رقم زدند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس نور بود و حضرت امام(ره) خالق آن بود، افزود: دفاع مقدس ما از مکتب عاشورا نشأت گرفت و مکتب عاشورا یک دانشگاه بزرگ بود؛ انسان‌هایی در این دانشگاه نمره قبولی گرفتند که از امامشان تبعیت کردند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: دفاع مقدس ما هم یک دانشگاه بزرگ است و آن قدر ارزش و عظمت دارد که باید به عنوان یک واحد درسی هم در دانشگاه و هم مدارس لحاظ شود، چرا که اوج فداکاری، شجاعت، اخلاص، امام شناسی، عالی‌ترین مکارم اخلاق، عالی‌ترین معنویات و معارف دینی، توکل بر خدا، روحیه جهادی و همدلی و مشارکت مردمی، روحیه اعتماد به نفس و خودباوری، دعا و نیایش و عاشورایی عمل کردن و شهادت طلبی در دفاع مقدس شکل گرفت و رقم خورد.

وی ابراز کرد: ۵۹ کشور با تمام تجهیزات به کمک صدام آمده بودند تا انقلاب نوظهور و نوپای انقلاب اسلامی را نابود کنند؛ اما یک چیز را فراموش کرده بودند که انقلاب امام خمینی(ره) برخاسته از خدا بود.

مختاری با اشاره به اینکه انسان‌های مومن، متعهد و متخصص خروجی دفاع مقدس ما بود، بیان کرد: اگر امروز ما در قله ایستادیم و به تکنولوژی بسیار قدرتمند نظامی یعنی موشک، پهباد و... دست پیدا کردیم فقط به خاطر وجود سربازان متعهد و متخصص بوده است.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما این است که از دستاوردهای دفاع مقدس نگهداری کنیم و تمام دستاوردها را به نسل جوان و نوجوان منتقل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار