توسط علمی پژوهشی سپاه امام علی (ع) تنگستان

گردهمایی نخبگان علمی بسیج شهرستان تنگستان برگزار شد

فرماندار تنگستان در گردهمایی نخبگان علمی بسیج که در سپاه تنگستان برگزار شد گفت: تحولات اساسی همیشه برپایه پیشرفت علوم صورت میگیرد.
کد خبر: ۹۵۴۴۱۳۴
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،احمدلطفی فرماندار شهرستان تنگستان در گردهمایی نخبگان علمی بسیج که توسط مدیریت علمی و پژوهشی سپاه امام علی (ع) تنگستان برگزار شدبا اشاره به اینکه پیشرفت تمامی جوامع با نیروی انسانی کارآمد و نخبه آن محقق می‌شود،گفت: همه نخبگان در شهرستان تنگستان در کنار هم برای توسعه شهرستان گام بردارند.
فرماندار تنگستان در ادامه با بیان اینکه در شهرستان از نخبگان حمایت جدی خواهیم کرد افزود: تحولات اساسی همیشه بر پایه پیشرفت علوم صورت می‌گیرد و جامعه‌ای توسعه می‌یابد که به نخبگان آن توجه خاصی شده است.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین اهدافی که دشمنان در زمان حاضر در جامعه به دنبال آن هستند القای ناامیدی و نارضایتی در بین مردم است که نخبگان در این زمینه باید رسالت خود را با نقش آفرینی و بی اثر کردن و شکست دسیسه‌ های آنها در این عرصه ایفا کنند.
ایشان در ادامه سخنان خود بیان کرد: از هر طرح و ایده‌ای که توسط نخبگان در سطح شهرستان تنگستان ارائه شود به جد حمایت خواهیم کرد.
سرهنگ پاسدار احمد حیدری فرمانده سپاه امام علی( ع) تنگستان نیزبا تأکید بر حمایت از نخبگان علمی بسیج گفت:ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و تعالی خود به عوامل و شرایط مختلفی نیازمند است که نیروی انسانی متخصص و متعهد یکی از مهمترین و اساسی ترین این عوامل و بسیج عمومی نخبگان از محوری ترین شرایط آن است.
احمد حیدری در ادامه افزود:حمایت، بکارگیری و سازماندهی نیروهای انسانی متخصص و بویژه نخبگان بازدهی و کارایی سرمایه گذاری کشور را ارتقا بخشیده و فرصتهای کم نظیری را برای کشور ایجاد می‌کند.
در ادامه جلسه، نخبگان علمی بسیج به بیان خواسته ها،روش‏های بهینه و همچنین فعالیت‌های خود جهت پیشرفت علمی کشور نمودند.
درپایان نیز از نخبگان علمی بسیج درحضور فرماندارتنگستان،بخشدار بخش مرکزی ،روسای دانشگاه های آزاد وعلمی وکاربردی اهرم وفرماندهی سپاه امام علی (ع)تنگستان تجلیل شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار