خبرهای داغ:
قاسملو خبر داد

دیدار بسیجیان حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد با خانواده شهدا

همدان-فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت کنگره شهدای استان همدان باحضور بسیجیان پایگاه‌ها دیدار با پدران و مادران معزز شهدای روستاهای تابعه صالح آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۱۷۸
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

مهناز قاسملو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به دیدار بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) صالح آباد با خانواده شهدا اظهار کرد: تجلیل از خانواده شهدا کمترین کاری است که می‌توانیم برای دلجویی از خانواده شهدا برگزار کنیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، افزود: در این راستا به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان با حضور بسیجیان پایگاه‌های مقاومت با پدران و مادران معزز شهدای روستاهای تابعه صالح آباد دیدار و دلجویی صورت گرفت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) صالح آباد تصریح کرد: دیدار با پدر بزگوار شهید علی مراد نعمتی روستای همه کسی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار، دیدار با پدر بزرگوار شهید طالب جعفری در روستای کریم آباد، دیدار با مادر بزگوار شهید امیر منطقی در روستای بهادربیگ با حضور همرزم شهیدان و جانباز و یادگار هشت سال جنگ تحمیلی و فرمانده پایگاه‌های مقاومت و بسیجیان در منزل شهدا برگزار شد.

وی افزود:  نشست‌های جهاد تبیین با روایتگری قدیر شکری از جانبازان و راویان دفاع مقدس با هدف تکریم ارزش‎های دفاع مقدس و بصیرت افزایی در بین بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت بسیج زکیه، اسماء، حضرت مریم(س)، ام البنین(س) و نرجس خاتون حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد نیز از دیگر برنامه‌ها بود که به مناسبت این ایام برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار