مسئول نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل‌سنت سراوان گفت: وحدت مذاهب،ادیان و اقوام ملت ایران بزرگ‌ترین سلاح در مقابل دشمنان است و ما باید از این دستاورد مهم مراقبت کنیم.
کد خبر: ۹۵۴۴۵۹۴
|
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، جشن وحدت با حضور مولوی عبدالحق حقانی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل‌سنت شهرستانهای مهرستان،سيب سوران،سراوان و گلشن،ناصردُرازهی فرماندار،شورای اداری،شورای تامین ،علماء تشیع و تسنن،سران طوایف،معتمدین،متنفذین،فرهنگیان،بسیجیان و عموم مردم مهرستان در محل مسجد امام حسین (ع)برگزار شد.

مولوی عبدالحق حقانی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل‌سنت سراوان در این مراسم ضمن تبریک هفته‌ وحدت گفت: وحدت مذاهب،ادیان و اقوام ملت ایران بزرگ‌ترین سلاح در مقابل دشمنان است و ما باید از این دستاورد مهم مراقبت کنیم.

ناصردُرازهی فرماندار شهرستان مهرستان مردم شهرستان را نمونه بارز وحدت در استان معرفی کرد و اظهار داشت:مردم شريف مهرستان همیشه در راستای حفظ وحدت قدم گذاشته‌اند و این برای کل استان و مسولین مشهود است و مسولین باید قدردان چنین مردمان نجیب و انقلابی باشند.

مولوی سید عبدالغنی حسینی امام جمعه موقت کهن مگار و یکی از علمای سرشناس شهرستان مهرستان در این مراسم وحدت را کلید همه مشکلات و رسیدن به موفقیت ها دانست و بیان کرد:امروز مردم شريف ایران بیش از پیش باید وحدت خود را حفظ کنند و مسولین باید همگام و همراه همه مردم باشند چراکه دشمنان اسلام و ایران دنبال جدایی و تفرقه‌افکنی هستند.

گفتنی است اجرا سرود وحدت توسط گروه سرود دانش آموزان دخترانه سروده شد و در پایان مسولین و علمای تشیع و تسنن نماز ظهر را بصورت وحدت اقامه کردند.

ارسال نظرات