بمناسبت روز آتش نشان

تقدیر شهردار وشورای اسلامی شهر اهرم از آتش نشانان

به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی از آتش نشانان شهرداری اهرم تجلیل و قدردانی شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۷۵۷
|
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،بمناسبت روز آتش‌نشان، شهردار اهرم به همراه رییس و اعضای شورای اسلامی این شهر، با حضور در واحد آتش‌نشانی اهرم، از آنش‌نشانان تقدیر کردند.
مهندس علیرضا پوررضا شهردار شهر اهرم در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان، هفتم مهر را روز تجلیل از آتش‌نشانان جان برکف و فداکار دانست و از خدمات شایسته رئیس و کارکنان این سازمان تقدیر و تشکر کرد و گفت: شغل آتش نشانی شغلی بسیار شریف و ارزشمند است.
مهندس پوررضا در ادامه افزود: امروز،سخنان، پیشنهادات و مشکلات شما را خواهیم شنید و تلاش میکنیم در حد توان، مشکلات این واحد از شهرداری را مرتفع کنیم.
شهردار اهرم خاطرنشان کرد: کار واحد آتش‌نشانی بسیار حساس بوده و با جان انسانها سر و کار دارد و ضروری‌ست که نیروهای آتش‌نشانی همواره با حفظ آمادگی جسمانی خود، بتوانند در کمترین زمان ممکن در مقابله با خطرات وارد عمل شوند.
وی ضمن بیان اینکه بخشی از کار آتش‌نشانی سازمانی و اداری بوده و بخش مهم آن نیز وجدانی و انسانی است، تصریح نمود: انتظار می‌رود که آتش‌نشانان ضمن حفظ آمادگی و گذراندن دوره‌های آموزشی لازم، پیگیر مشکلات ‌‌و کمبودهای تجهیزاتی و سخت‌افزاری کاری خود از شهرداری باشند تا بتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.
درپایان این دیدار از پرسنل واحد آتش نشانی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات