فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد وحدت نیروهای نظامی امروز مورد تایید و رضایت حضرت آقا و ملت شریف ایران و موجب یاس دشمنان است.
کد خبر: ۹۵۴۵۱۷۳
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  همایش وحدت فرماندهان و مسئولین ارشد نیروهای مسلح استان کرمان در مجتمع آموزشی شهرستان ماهان و به میزبانی سپاه ثارالله استان برگزار شد.

 

سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله در جمع فرماندهان و مسئولان ارشد نیروهای مسلح گفت: ارتش قهرمان، نیروی انتظامی دلاور و سپاه مقتدر امروز گرد هم آمده‌اند که کمافی السابق بر همبستگی و اتحادشان در هفته وحدت تاکید نمایند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: امروز دشمن به دلیل وحدت ،تعامل و هم افزایی نیروهای مسلح ،و قدرت بازدارندگی این نیروهای مقتدرنظامی، جغرافیای سرزمینی را از هوا،زمین و دریا تغییر داده و به سمت جنگ نرم ،عملیات روانی وتسلط بر افکار و اذهان رفته است.


وی تاکید کرد: هفته فراجا در پیش است ، ضمن تبریک این هفته به دلاور مردان فراجا ، ایجاد امنیت پایدار در کشور را از دستاوردهای نیروی انتظامی و فراجا دانست و افزود، امیدواریم بتوان دستاوردهای این فرماندهی را در خور شان این عزیزان ،بیان کرد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد وحدت نیروهای نظامی امروز مورد تایید و رضایت حضرت آقا و ملت شریف ایران و موجب یاس دشمنان است.
وی ادامه داد: اگر《وحدت》امروز در این جایگاه قرار دارد و ریشه‌دار شده است، به علت ممزوج شدن خون شهداست که از دفاع مقدس شکل گرفته و تا کنون ادامه دارد.

سردار نظری در پایان با اشاره به اجرای کلیه ترفندها و دسیسه های دشمن برای ضربه زدن در طول ۴۵ساله عمر انقلاب ،علت موفقیت نظام و شکست دشمن را علاوه بر رهبری قوی،مردم همیشه در صحنه، وجود نیروهای مسلح قوی ومتحد دانست.در پایان ایشان از همراهی خانواده‌های نیروهای مسلح در همه ایام با عزیزان مجاهد نظامی تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظرات