خبرهای داغ:

محرومیت منطقه احمدفداله دزفول به همت دولت سیزدهم در حال رفع شدن است

نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: گرد محرومیت از چهره منطقه محروم احمدفداله با نگاه ویژه دولت سیزدهم و تلاش سپاه پاسداران و گروه‌های جهادی در حال زدودن است.
کد خبر: ۹۵۴۵۲۵۱
|
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد عصر پنجشنبه در آیین یادبود شهید خدمت اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش و مسوول گروه جهادی منتظران خورشید در منطقه محروم احمدفداله افزود: محرومیت زدایی و زدودن چهره محرومیت رویکرد مستمر نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: احمدفداله دزفول از جمله مناطق محرومی است که در سال‌های اخیر در سایه نظام مقدس اسلامی به همت دستگاه‌های دولتی، سپاه پاسداران و گروه‌های جهادی بخشی از محرومیت آن برطرف شده است.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: احمدفداله دارای ظرفیت‌های بکر در بخش دامداری و کشاورزی است و باید با بهره گیری از این ظرفیت‌ها و استمرار تلاش‌ها به دنبال زدودن کامل چهره محرومیت در این منطقه بود.

حجت الاسلام موسوی فرد با گرامیداشت یاد شهید خدمت اسماعیل احمدی گفت: این شهید بزرگوار در قالب گروه جهادی با حضور در منطقه محروم احمدفداله نقش مهمی در معرفی این منطقه محروم در سطح کشور و بسیج ظرفیت‌ها برای محرومیت زدایی از این منطقه داشت.

وی افزود: شهید احمدی در هر گوشه‌ای از کشور که نیاز بود، مخلصانه حضور می‌یافت و جهادگرانه ارایه خدمت می‌کرد.

شهید احمدی خدمات ماندگاری در منطقه محروم احمدفداله ارائه داد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان نیز در این آیین گفت: گروه جهادی منتظران خورشید با فرماندهی سردار شهید اسماعیل احمدی خدمت ماندگاری در منطقه محروم احمدفداله انجام داد.

جمال شیبه افزود: شهید احمدی بخش زیادی از عمر خود را صرف خدمت به مردم در مناطق محروم کرد و مسیری که این شهید پیمود الگویی برای سایر جوانان جهادی در کشور شد.

وی ادامه داد: کمیته امداد خدمت به مردم در مناطق محروم کشور از جمله احمدفداله دزفول را وظیفه خود می‌داند و در این مسیر گام‌های مهمی برداشته است.

به گزارش ایرنا، در حاشیه این یادواره، پزشکان جهادی به ویزیت بیماران این منطقه پرداختند.

گروه جهادی منتظران خورشید با مسوولیت شهید خدمت اسماعیل احمدی از سال ۱۳۹۴ تا کنون در منطقه محروم احمدفداله با برگزاری اردوی جهادی و ارایه خدمت به مردم این منطقه محروم، نقش مهمی در معرفی محرومیت احمدفداله در سطح کشور داشت.

اسفندماه ۱۴۰۱ بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهان وی در شهر بافت استان کرمان دچار سانحه شد و سقوط کرد.

در جریان این سانحه، اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه ریاست وزیر ورزش و جوانان و مشاور وزیر ورزش درگذشت.

احمدی از جمله چهره‌های جهادی بود که علاوه بر حضور و اعزام گروه‌های جهادی به منطقه محروم احمدفداله دزفول، نقش مهمی در معرفی محرومیت‌های این منطقه در کشور داشت.

شهریور ماه ۱۴۰۱ آیت الله رییسی رئیس جمهور در حاشیه سفر به خوزستان و افتتاح طرح آب رسانی غدیر، با حضور در منطقه محروم فداله عمران (احمدفداله) بخش شهیون دزفول مشکلات این منطقه محروم در شمال استان خوزستان را بررسی کرد.

در پی سفر رییس جمهور به منطقه محروم احمدفداله، محرومیت زدایی از این منطقه با اجرای طرح‌های متعدد زیرساختی سرعت گرفته است.

سه هزار و ۶۰۰ گروه جهادی در استان خوزستان فعال و مشغول خدمات دهی در مناطق محروم و کم برخوردار هستند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار