اهدای ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان دیلم

شب گذشته در مراسمی با شکوه ۵۰ سری جهیزیه هر کدام به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال به زوج‌های جوان نیازمند شهرستان دیلم اهدا شد.
کد خبر: ۹۵۴۵۳۸۹
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، در ایام ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) طی مراسم جشنی با شکوه،  ۵۰ سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، لباسشویی، جارو برقی و اجاق گاز از طرف بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان (عج) شهرستان دیلم به نو عروسان نیازمند این شهرستان اهداء گردید.

محمد سلیمی فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) شهرستان دیلم در این باره   گفت: این تعداد جهیزیه با هدف تحکیم بنیان خانواده، ترویج و تسهیل‌گری در زمینه ازدواج آسان به نوعروسان اهدا گردیده است.

وی خاطر نشان کرد: در کنار سپاه صاحب الزمان (عج) شهرستان دیلم، فرماندار محترم به عنوان پشتیبان و دیگر مسئولین شورای اداری شهرستان نیز در این امر خیر مشارکت و همیاری داشته اند.

سرهنگ سلیمی در ادامه گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: ارزش ریالی هر یک از سری جهیزیه های اهداء شده، به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال است که جا دارد از مدیریت هولدینگ پتروشیمی خلیج فارس نیز بخاطر پشتیبانی مالی از این برنامه بزرگ تقدیر و تشکر نمایم.

اهدای ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان دیلم

 فرمانده سپاه دیلم در ادامه افزود: در نوبت قبل نیز ۴۰ سری جهیزیه  به ارزش تقریبی هر کدام ۶۰۰ میلیون ریال  که به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه دیلم تدارک دیده شده بود در اختیار زوج‌های جوان این شهرستان قرار گرفت است.

 

ارسال نظرات