فرمانده سپاه ثارالله گفت: همه ما باید اگاهی، بصیرت و دشمن شناس باشیم تا اسیر ترفندهای دشمن نشویم.
کد خبر: ۹۵۴۵۴۸۰
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با سردار فرشید دیدار کرد.

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: دشمن همواره همه راهبردها را برای ضربه زدن به کشور ما را امتحان کرد و الحمدالله با هماهنگی و همکاری و تعاملی که بین دستگاههای امنیتی خصوصا وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و نیروهای عمل کننده امنیتی سپاه و بسیج و انتظامی خصوصا در کرمان هست دشمن با شکست روبرو شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در خیلی از کشورها این راهبردها انجام شد و دشمن توانست تغییراتی در ان کشورها بوجود اورد

وی افزود: پیروزی انقلاب طبق فرمایش اما(ره) معجزه قرن بود، در این 45 سال دفاع مقدس، ترورها، مسائل اقتصادی و تحریمها را که نسخه تسلیم می دانستند توانستیم با سربلندی از این کارزار بیرون بیاییم و پیروز شویم.

سردار نظری ادامه داد: با شهامت و زکاوت نیروهای فراجا، بسیج و سپاه توانستیم جلوی دشمن بایستیم و من بعد هم دشمن هیچ غلطی نمی تواند انجام دهد.

فرمانده سپاه ثارالله اذعان کرد: دشمن با اهدا جایزه نول به یک زندانی امنیتی ماهیتش را به خوبی نشان داد، دقیقا چهره واقعی دشمن که هنوز برای برخی مجهول بود روشن شد.

وی با اشاره. به اتفاقاتی که در مترو افتاده بود اظهار کرد: دشمن از یک اتفاق ساده که در مترو افتاد سو استفاده کرد، فیلمها را همه مشاهده کردند و متوجه شدند که دشمن میخواهد اتفاقات سال قبل تکرار شود.

این مقام مسئول افزود: همه ما باید اگاهی، بصیرت و دشمن شناس باشیم تا اسیر ترفندهای دشمن نشویم.

فرمانده سپاه ثارالله خاطر نشان کرد: کرمان در سال گذشته جز ۵ استان ملتهب کشور بود که با حضور فراجا، اطلاعات و اقداماتی که انجام شد کمترین آسیب بدون سلاح، امنیت نظام را در برابر برخی افراد مسلح تامین کردیم که کاری بی سابقه بود. 

 

آگاهی و بصیرت بهترین راهکار مقابل با ترفندهای دشمن است

 

آگاهی و بصیرت بهترین راهکار مقابل با ترفندهای دشمن است

ارسال نظرات
آخرین اخبار