خبرهای داغ:
حسینی:

تعالی و توسعه در امنیت فضا فراهم است

همدان-فرماندار فامنین با بیان اینکه در امنیت فضا برای تعالی و توسعه فراهم است، گفت: امروز همه کارهایی که در جامعه ما اتقاق می‌افتد به نوعی با زحمات نیروی انتظامی عجین شده و دشمن نیز به این موضوع پی برده است.
کد خبر: ۹۵۴۵۵۱۲
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید روح‌الله حسینی در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان فامنین با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای توجه بیشتر به جایگاه پرافتخار این مجموعه است و اگر این مجموعه نبود اتفاقات ناگواری در جامعه رخ می‌داد.

وی تصریح کرد: دو رسالت مهم این مجموعه حفظ نظم و امنیت است و در ذیل و سایه امنیت است که دیگر حوزه‌ها حرکت کرده و برنامه‌ها محقق می‌شود.

فرماندار فامنین با بیان اینکه در امنیت فضا برای تعالی و توسعه فراهم است، خاطرنشان کرد: امروز همه کارهایی که در جامعه ما اتقاق می‌افتد به نوعی با زحمات نیروی انتظامی عجین شده و دشمن نیز به این موضوع پی برده است.

وی با بیان اینکه این هفته فرصتی برای تقدیر از این مجموعه زحمتکش است با یادآوری حدیثی از امام حسن عسگری(ع) اظهار کرد: خدا در روی زمین بندگانی دارد که در راه رفع حوائج مردم تلاش می‌کنند و این افراد در روز قیامت در امان هستند و مصداق این حدیث مجموعه ساعی و تلاشگر فراجای عزیز است که با زحمات این عزیزان در شهرستان نظام و امنیت وجود دارد.

امام جمعه فامنین نیز در این مراسم با بیان اینکه مقابله دشمن با رعایت اصول است که توفیق و پیروزی به همراه دارد، گفت: اولین اصل توکل به خدا و دومین اصل اعتقاد به وعده‌ها و نصرت الهی است.

حجت الاسلام غفاری افزود: اصول دیگری که در مقابله با دشمن برای ما لازم است بدانیم و رعایت کنیم اصل تکلیف محوری، اصل اعتقاد به ظهور منجی و اصل دشمن شناسی و شناخت برنامه‌های آنها است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیز در این مراسم گفت: مجموعه انتظامی همسو با سایر دستگاه‌ها تمام تلاش خود را در راستای برقراری نظم و امنیت در شهرستان خواهد کرد.

در پایان این مراسم  از کارکنان نمونه فرماندهی انتظامی شهرستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار