معاون هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر:

عملکرد مسئولین رسانه‌ای شود

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در نشستی با حضور اعضای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر این استان گفت: عملکرد مسئولین رسانه‌ای شود.
کد خبر: ۹۵۴۵۸۵۳
|
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ علی غضنفری در نشست تعامل، تفاهم و هم‌اندیشی با حضور اعضای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر افزود: شایسته است در راستای شفاف سازی عملکرد‌های مسئولین در استان اقدامات آن‌ها رسانه‌ای شود.
علی عضنفری کارجهادی را یکی از اقدامات مهم برای عبور از مشکلات کشور دانست و تصریح کرد: بکارگیری روحیه انقلابی و جهادی سبب می‌شود مسئولین به شکل بهتری مشکلات مردم را حل کنند.

وی در ادامه اذعان کرد: دشمن برای آنکه کشور و انقلاب اسلامی را بدون آینده جلوه دهد از هر راهی در جهت نا امید کردن جامعه استفاده می‌کند و در همین راستا شایسته است با عملکردی جهادی نقشه‌های شوم آن‌ها را خنثی کنیم.

عملکرد مسئولین رسانه‌ای شود

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر نیز دراین نشست گفت: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در جهت عملکرد بهتر مسئولین طرح‌های خوبی را در دست اقدام دارد.

سرهنگ خضر فقیه در ادامه با اشاره به چگونگی عملکرد این مجمع اذعان کرد: این مجمع با برگزاری نشست‌های متعدد و رصد عملکرد‌های مسئولین اقدامات بسزایی را تا کنون در استان بوشهر انجام داده است.

وی در پایان اظهار کرد: رسانه‌ای کردن عملکرد مسئولین و برگزاری نشست‌هایی با حضور مردم و مسئولین از جمله اقداماتی است که مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر آن را در آینده‌ای نزدیک اجرایی می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار