شادمانی خرمشهر قهرمان از پیروز‌های اخیر ملت فلسطین

جمعی از مردم خرمشهر درپی اقدامات جوانان غیور فلسطینی در حملات شجاعانه به مقر‌های دشمن صهیونیستی و وارد کردن ضربات مهلک به این غده سرطانی مقابل مسجدجامع خرمشهرتجمع وابراز شادمانی نمودند.
کد خبر: ۹۵۴۵۸۶۱
|
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان، جمع کثیری از مردم مومن و انقلابی خرمشهر در واکنش به عملیات موفقیت‌آمیز طوفان الاقصی گردان‌های القسام گروه جهادی حماس علیه صهیونیست‌های کودک کش و وارد نمودن خسارات سنگین به آنان، مقابل مسجدجامع نماد مقاومت ملت انقلابی ایران به ابراز شادی و نورافشانی پرداختند.

سرهنگ پاسدار محمد لویمی فرمانده سپاه مقاومت خرمشهر گفت: شرکت‌کنندگان در این مراسم با سر دادن شعار‌های الله اکبر خامنه‌ای رهبر، نصر من الله و فتح قریب،‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، و شعار‌های الموت لاسرائیل، الموت لامریکاو... در حمایت از نیرو‌های مقاومت و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها سیدالشهدای جبهه مقاومت شهیدحاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مبارزه با صهیونیسم این واقعه کم نظیر و غرور آفرین را جشن گرفتند

او می‌گوید: در این تجمع پرچم جمهوری اسلامی ایران و پرچم‌های جبهه مقاومت به اهتزاز در آمد و پرچم رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل به آتش کشیده شد و زیر لگد وپای جوانان و نوجوانان قرار گرفت.

به گفته او در این جشن ضمن نورافشانی و پخش شیرینی جوانان موتور سوار با حمل پرچم‌های جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت رژه موتوری و کارناوال شادی راه انداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار