استاندار یزد گفت: طوفان‌الاقصی یک گام بزرگ برای محو کردن رژیم منحوس صهیونیستی از صحنه روزگار بود.
کد خبر: ۹۵۴۶۱۸۸
|
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، مهران فاطمی در گفتگو با خبرنگار ما، طوفان الاقصی را نشان‌دهنده قدرت جبهه مقاومت فلسطین علیه رژیم غاصب صهیونیست دانست و اظهار کرد: این اقدام فلسطین و این قدرتمندی نشان داد که دوران «بزن، در رو» تمام شده و یک گام بزرگ برای محو کردن رژیم منحوس صهیونیستی از صحنه روزگار بود.
استاندار یزد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رژیم کودک‌کش صهیونیست ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، عنوان کرد: این رویداد بزرگ و بی‌نظیری که اتفاق افتاد، خسارت‌های زیادی به رژیم صهیونیستی وارد کرد و عده‌ای با خواری نیز اسیر شدند و این خود بیانگر صحت و تایید سخن مقام معظم رهبری است و باعث شد و امیدواریم این جریان مقاومت تا محو شدن کامل رژیم صهیونیستی ادامه داشته باشد.
وی افزود: ادعای اسرائیل مبنی بر اینکه ایران در این اقدام مبارزان فلسطینی نقش داشته است یک ادعای کذب و غلط است و طوفان الاقصی اقدامی از سوی مبارزان جبهه مقاومت در فلسطین و حماس است.

فاطمی تصریح کرد: امروز جریان قوی مقاومت در یمن، سوریه، نوار غزه و اقصی نقاط دنیا به حدی از توانمندی رسیده که امثالی مانند رژیم صهیونیستی خطایی انجام دهد، حتما از سوی جبهه مقاومت سیلی خواهد خورد.

وی با اشاره به سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی بیان کرد: همیشه سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران مقاومت بوده و همچنان از مقاومت حمایت خواهد کرد؛ طوفان الاقصی به دست نیرو‌های مقاومت و حماس اتفاق افتاده و رژیم صهیونیستی در خصوص ایران اگر دست از پا خطا کند تل‌آویو با خاک یکسان خواهد شد.
استاندار یزد عنوان کرد: قطعا صحنه‌ها و رویداد‌هایی از رژیم صهیونیست وجود دارد که در طول تاریخ مانند آن وجود نداشته است و نیرو‌های مقاومت شهدای زیادی را در این مدت زمان انتفاضه و مقاومت داشتند.
وی افزود: زنان و کودکان زیادی در «صبرا و شتیلا» قتل عام شدند و حافظه تاریخی دنیا این جنایات رژیم صهیونیستی را هرگز فراموش نمی‌کند.
فاطمی تصریح کرد: امروز مقاومت با اتکا بر توان داخلی خود و تجربیات گذشته‌اش با راهبری‌های رهبران حماس و حزاب‌الله و به برکت خون شهدای فلسطینی این توانمندی را پیدا کرده و الان قادر است نه تنها از خود دفاع کند بلکه قادر است و از این گنبد آهنین و گنبد‌های آهنین دیگر عبور کند.
وی ادامه داد: اینکه رژیم صهیونیستی تلاش دارد سر خود را زیر برف نگه دارد بحثی دیگر است، اما باید بداند که عبور از گنبد آهنین در مقابل سیلی که از ایران می‌خورد هیچ است و اگر کشور ایران بخواهد وارد شود، این رژیم کودک‌کش لحظه‌ای تاب و توان تحمل نخواهد داشت و باید بداند ایران همواره پشتیبان مقاومت بوده و خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار