معاون سیاسی استاندار ایلام:

شکست کامل صهیونیست‌ها با عملیات طوفان الاقصی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: عملیات طوفان الاقصی با هوشمندی پیاده‌سازی شد و یک شکست کامل برای صهیونیست‌ها است که در تاریخ ماندگار شد.
کد خبر: ۹۵۴۶۴۲۵
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد سبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است که باید برداشته شود این تغییری است که امام خمینی (ره) درباره این رژیم داشته است که بر ضرورت اتحاد همه کشورها برای مقابله با رژیم صهیونیستی تأکید می‌کند.

 

 وی افزود: تعبیر رهبر انقلاب درباره به‌سرآمدن عمر رژیم صهیونیستی در سال‌های مختلف کاملاً هوشمندانه و دقیق است که بر پایان آمدن عمر این رژیم نامید دارد.

 

 حسنی در ادامه گفت: عملیات طوفان الاقصی نتیجه ظلم‌های رژیم صهیونیستی در سال‌های مختلف بر مردم مظلوم فلسطین است که از هیچ جنایتی دریغ نکرده است.

 

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی با هوشمندی پیاده‌سازی شد و یک شکست کامل برای صهیونیست‌ها است که در تاریخ ماندگار شد.

 

 وی بیان داشت: هوشمندی جبهه مقاومت هیمنه صهیونیست‌ها را در دنیا به هم ریخت و به ملت‌های دنیا درس آزادگی داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: این جنگ نشان داد که رژیم صهیونیستی چقدر درمانده و ضعیف شده است؛ بعد از توافق برجام، رژیم اسرائیل اعلام کرد جنگ بین ایران و اسرائیل رخ نمی‌دهد و امنیت ۲۵ سال آینده آنان تضمین خواهد شد که مقام معظم رهبری دراین‌خصوص فرمودند: «اولاً اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهید دید و ان‌شاءالله با توفیق الهی تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت، ثانیاً در این مدت هم روحیه مبارز و حماسی و جهادی، یک‌لحظه صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت».

 

وی با بیان اینکه تحولات روزهای گذشته نویدبخش تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: طی ۷۵ سال گذشته تاکنون چنین عملیاتی از سوی جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی صورت نگرفته است؛ چراکه این عملیات همه محاسبات رژیم اسرائیل را بر هم زد و فصل جدیدی از قدرت و توانمندی بالای جبهه مقاومت را نشان داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار