امام جمعه ایلام گفت: قدرت ارتش و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که در ذهن مردم جهان ترسیم شده بود، با عملیات ارزشمند طوفان‌الاقصی توسط رزمندگان فلسطینی نقش برآب شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۶۴۷
|
۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) استان بیان کرد:ق ارتش و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و قدرت نظامی آمریکا و غرب که در ذهن مردم جهان ترسیم کرده بودند، با عملیات ارزشمند "طوفان الاقصی" رزمندگان فلسطینی نقش بر آب شد و نشان داد که اینها صددرصد با وجود همه تجهیزات عملیاتی و اطلاعاتی که به کار گرفته بودند، غافلگیر و شکست خوردند. 

وی افزود: این عملیات نشان داد کسانی که داعیه حقوق بشر دارند و برخی مواقع برای یک حیوان مرثیه خوانی می کنند، امروز در برابر نسل کشی رژیم غاصب اسرائیل و کشتار مردم مظلوم غزه، سکوت یا حمایت می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: حمایت کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی نشان دهنده ضعف، ذلت و زبونی این رژیم است و همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند عزیمت سران کشورهای غربی به فلسطین اشغالی برای جلوگیری از نابودی این رژیم غاصب است. 

وی اضافه کرد:امروز مردم غزه، نه آب، نه برق، نه غذا و سوخت دارند و با مرگ تدریجی دست و پنجه نرم می کنند، از آسمان بمب های چند تنی روی آنها می ریزند و برآورد شده تعداد بمب هایی که روی مردم غزه ریخته اند معادل یک بمب اتمی است که آمریکا در ژاپن به کار گرفت. 

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه کابوس رژیم صهیونیستی ورود حزب الله به میدان جنگ است افزود: اگر رژیم صهیونیستی دست به کار احمقانه ای بزند، قطعا با قدرت حزب الله مواجه خواهند شد و پیامد دردناکی برای آنها رقم خواهد خورد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار