جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: بمباران غیرنظامیان و مراکز درمانی نشانه خوی وحشی‌گری، عجز، ناتوانی، استیصال و بارزترین نشانه فروپاشی رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۹۵۴۸۰۸۷
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار قدرت الله کریمیان جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در اجتماع خودجوش ایلامیان که در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه در پیاده‌رو طالقانی برگزار شد، گفت: امروز دل همه مردم به درد آمده است و جنایات رژیم صهیونیستی که به قول رهبری معظم انقلاب، سگ نگهبان و دست‌آموز آمریکاست در تمام طول تاریخ بی‌سابقه بوده و این رخدادها و فجایع جز با پشتیبانی و حمایت آمریکا رخ نداده است.

 

وی افزود: چرا امروز شاهد تلاش‌هایی برای سرپوش‌گذاشتن بر شکست رژیم صهیونیستی و جنایت حمله به بیمارستان المعمدانی غزه هستیم؟ آیا غیر از این است که عملیات طوفان الاقصی یک عملیات پیش‌دستانه قبل از هجوم همه‌جانبه رژیم صهیونیستی و دفاع مشروع ملت فلسطین است.

 

کریمیان در ادامه گفت: عملیات طوفان الاقصی یک عملیات معمولی نبود و به گفته مقام معظم رهبری یک شکست غیرقابل‌ترمیم است چون شکستی عمیق و ژرف برای هیمنه پوشالی این رژیم غاصب بود، حتی اگر همه غزه با خاک یکسان شود.

 

 جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام خاطرنشان کرد: بوی فروپاشی، ایجاد دودستگی در میان سران رژیم منحوس صهیونیستی، شکست پرونده عادی‌سازی روابط با کشورهای جهان از دیگر عوامل شکست غیرقابل‌ترمیم است و همه را امیدوار کرد که با دستان مردم فلسطین، فلسطین آزاد شود و پایانی بر صهیونیزم باشد.

 

وی بیان داشت: دیگر خبری از گنبد آهنین نیست، چون غزه‌ای که در محاصره بود با جوانانی از جنس غیرت و با تاسی از انقلاب اسلامی، با استفاده از چتربال و هلی‌برن سرویس‌های اطلاعاتی رژیم اشغالگر را به سخره گرفتند.

 

کریمیان یادآور شد: بمباران غیرنظامیان و مراکز درمانی نشانه خوی وحشی‌گری، عجز، ناتوانی، استیصال و بارزترین نشانه فروپاشی است.

 

وی تصریح کرد: این اقدام دیوانه‌وار رژیم صهیونیستی، اتحاد جهان اسلام با محوریت ایران را در پی داشت و در هیاهوی این روزها کسانی هستند که انسانیت و حریت برای آنها مفهوم دارد و پیام روشنی به آمریکا و رژیم اشغالگر قدس دارد که تاریخ اثبات کرده است که بکشید ما را اما عزم‌های ما جزم‌تر خواهد شد.

 

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام بیان داشت: غزه نه مال فلسطین، نه مال محور مقاومت و نه مال جهان اسلام است؛ بلکه متعلق به تمام آزادی‌خواهان جهان است و ایمان داریم که وعده خداوند در حال تحقق است.

ارسال نظرات