زنجان _ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۶۶۳۴
|
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب استان زنجان برگزار می شود

حجت‌الاسلام ابراهیم نصیری در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که بار‌ها بر توجه جوانان به تحصیل، تهذیب و ورزش تأکید دارند، می‌توان برگزاری این جشنواره را در راستای تحقق این فرمایشات دانست.


وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره ورزشی، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، نشاط جسمی طلاب در کنار نشاط روحی است، این جشنواره با عنوان یادبود طلبه شهید امنیت آرمان علی‌وردی نام گذاری شده و با همکاری بسیج طلاب استان و انجمن ورزشی طلاب برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام نصیری گفت: مهلت ثبت نام در این جشنواره از ۱۵ مهرماه الی ۲۵ مهر ماه سال جاری خواهد بود و علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام به مدارس و امور طلاب استان مراجعه نمایند.

این مسئول اضافه کرد: جشنواره فرهنگی و ورزشی طلاب استان در رشته‌های دو و میدانی، تیراندازی، دارت، شنا، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، فوتسال، والیبال، تکواندو و فوتبال دستی برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان خاطر نشان کرد:جشنواره در مرحله اول شهرستانی و بعد استانی برگزار خواهد شد و نفرات برگزیده به مرحله کشوری معرفی می‌شوند، همچنین در پایان از نفرات برتر در این دوره از مسابقات در هر مرحله تقدیر می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار