خبرهای داغ:
سردار آتانی عنوان کرد: اسرائیلی ها چند خط قرمز برای خود تعریف کرده بودند که امروز با حضور جوانان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی این خط قرمزها شکست.
کد خبر: ۹۵۴۶۹۳۶
|
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

 

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع پایوران سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، با اشاره به جریانات اخیر منطقه در جنگ غزه و اسرائیل بیان کرد: اسرائیل به تمام معنا شکست خورده است و به تعبیر نگاه حکیمانه رهبر معظم انقلاب، این شکست قابل ترمیم نیست. 

وی با اشاره به مصادیق این امر در بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: اسرائیلی ها چند خط قرمز برای خود تعریف کرده بودند که امروز با حضور جوانان فلسطینی این خط قرمزها شکست. اسرائیلی ها از روزی که با اعراب مقابله کردند ۶ جنگ بزرگ انجام دادند و به این نقطه رسیدند که ما شکست ناپذیر هستیم و امروز محور مقاومت از این شکست ناپذیری اسرائیل عبور کرد. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: اسرائیلی ها دو دیوار مستحکم ساخته بودند که کسی وارد تل آویو و حیفا نشود و امروز با حماسه فرزندان فلسطین این دیوار شکسته است. 

سردار آتانی عنوان کرد: سومین خط قرمز اسراییل؛ درجه بندی شهروندان اسراییلی به درجه یک، دو و سه است. شهروندان درجه یک شامل ساکنین تا آویو و حیفا هستند و درجه سه شامل شهرک نشینان و ضعفای اسرائیل هستند که سپر انسانی تل آویو و حیفا هستند که در جنگ چند روز اخیر، این خط قرمز نیز از بین رفت.

وی با اشاره به شکست خط قرمز چهارم اسرائیل افزود: اشراف اطلاعاتی بدون جایگزین اسرائیل چهارمین خط قرمز آن است که دارای پیشرفته ترین پایگاه و سیستم کنترلی است. آنچنان که تمام مرز شهرک ها با سلاح های خودکار مسلح هستند و امروز رزمندگان حماس، فرماندهان لشکر و تیپ های اسراییلی را از خانه هایشان بیرون کشیدند.

سردار آتانی تصریح کرد: ما آرزوی پیروزی جبهه مقاومت را داریم و این پیروزی، همان دستان پُری است که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای مجاهدان فلسطینی، لبنانی، عراقی، سوری و سنتی ایجاد کرد و امروز بخشی از این دستان پُر به میدان آمده اند. هر چند که تلفات انسانی، بی رحمی، کودک کشی، ظلم اسرائیل و آمریکا قابل چشم پوشی نیست اما اینجا همان جایی است که آنها حق حیات نداشتند و امروز همان صاحبان اصلی و بی دفاع را می کشند و ادعای پیروزی دارند. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار