خبرهای داغ:

فرمانده حوزه خواهران حضرت زینب(س) شهرستان ملارد: اقتصاد مقاومتی راهکاری برای مقابله با تحریم ها است

کد خبر: ۹۵۴۷۰۵۶
|
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
فرمانده حوزه خواهران حضرت زینب(س) شهرستان ملارد:
 
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-فرمانده حوزه حضرت زینب(س) شهرستان ملارد در جلسه‌ای با اعضای شورا پایگاه زکیه این شهرستان عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی و مدیریت اقتصاد در خانواده های ایرانی اصلی‌ترین گام برای مقابله با تحریم‌ها است.
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج_لیلا سلیمانی فرمانده حوزه حضرت زینب (س)شهرستان ملارد همزمان با اجرا طرح «خانواده مقاوم»

بیان کرد: امروزه سبک زندگی غربی به ایران رواج پیدا کرده و خانواده‌ها درگیر زندگی‌های تجملاتی شدند.

 

وی افزود: طرح «خانواده‌ مقاوم» با هدف نظم‌دهی به سبک زندگی خانواده‌ها و ترویج حمایت از کالای ایرانی و همچنین استفاده صحیح از منابع طبیعی از جمله آب، برق ، گاز شکل گرفته است.

 

لیلا سلیمانی خاطرنشان کرد: در این طرح، عملکرد ماهانه خانواده‌ها زیر نظر گرفته شده و شاخص‌هایی از جمله: میزان‌ پس‌انداز، میزان مصرف کالای‌ایرانی، اصلاح سبک‌زندگی، کارافرینی، مدیریت پسماند، خلاقیت و نوآوری مورد بررسی قرار گرفته میشود.

 

وی  در ادامه افزود: این طرح در تمام پایگاه‌های شهرستان ملارد در حال اجرا است و برگزیدگان در هر دوره به مرحله بعدی راه یافته و نتایج‌ نهایی این طرح که شامل اعلام خانواده‌های برگزیده است در روز بیست‌ونهم بهمن ماه همزمان با روز اقتصادمقاومتی و کارآفرینی اعلام میگردد.

 

فرمانده حوزه خواهران حضرت زینب (س) شهرستان ملارد  در انتها جلسه ضمن تشکر از خدیجه ندرخانی(فرمانده پایگاه زکیه) افزود: امید است که این طرح را در بین تمامی اعضای بسیج ،خویشاوندان رواج داده و سرلوحه زندگی خود قرار دهید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار