مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان بوشهر:

امروز کشور در یک جنگ نابرابر اقتصادی است

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان بوشهر گفت: امروز کشور در یک جنگ نابرابر اقتصادی است.
کد خبر: ۹۵۴۷۰۸۳
|
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ غلامرضا نصیحت کن صبح امروز در نشست با بسیجیان شرکت پتروشیمی عسلویه اظهار داشت: کشور در حال نبرد در جبهه اقتصادی است که با اعتلای کلمه بسیج و روحیه و تفکر ایثارگری، می‎توان از این گذرگاه سخت عبور کرد.

نصیحت کن تاکید کرد: امروز کشور در یک جنگ نابرابر اقتصادی است و همکاران بسیجی ما با اعتقاد به اعتلای کلمه بسیج، باید در این مسیر ثابت قدم باشند و بدانند که وعده خدا نصرت است.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم به هر میزان روحیه فداکاری و ایثارگری را در همکاران بسیجی خالصانه تقویت کنیم قطعا در محیط کار آثار آن را خواهیم دید.
مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان بوشهر بیان کرد: ما معتقدیم هر جایی که کار زمین مانده بسیج می‎تواند وارد شود و در سایه تعامل با مدیریت کلان کار‌ها را اجرایی کند.

وی لزوم ترویج روحیه و تفکر بسیجی در بین خانواده‌ها به ویژه جوانان را بسیار مهم و حیاتی معرفی کرد و خاطر نشان کرد: تفکر بسیجی یعنی عزت و غیرت، یعنی ایثار و از خود گذشتگی و این همان چیزی است که استکبار جهانی وعوامل آن را با تمام امکانات به زانو در آورده است.

نصیحت کن تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و ایثار و مقاومت سربازان بسیجی خود از عزت وقدرت بی مانندی در عرصه‌های مختلف فنآوری، پزشکی، نظامی و... برخوردار است به گونه‌ای که هیچ ابر قدرتی را یارای رویارویی با فرزندان برومند این آب و خاک نیست.

این مقام مسئول افزود: دشمنان ما برای تضعیف جایگاه کشور، تولید را هدف قرار داده و قطعات صنایع تولیدی را مورد تحریم قرار می‌دهند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه نقش بسیج در کشور ما نقش بی بدیل و کم نظیری است، یادآور شد: انعطاف پذیری بسیج سبب شده تا این نیرو در زمینه‌های مختلف نقش بن بست شکنی ایفا کند به همین دلیل هم امروز شاهد نقش آفرینی نیروی بسیج دراکثر فعالیت‌ها هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار