خبرهای داغ:
معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری با حضور در گلزار شهدا به مقام امیران، سرداران و سه هزار شهید استان قزوین ادای احترام کرد.
کد خبر: ۹۵۴۷۲۶۹
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

 

قزوین_ به گزارش بسیج، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری طی سفر به قزوین به همراه مسئولان استان از جمله محمدمهدی اعلایی استاندار و معاونان استانداری قزوین و سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در گلزار شهدای شهر قزوین حضور یافتند.

در بدو ورود معاون اجرایی رئیس‌جمهور به گلزار شهدای شهر قزوین، فرزند شهید مدافع وطن مهدی محمدی‌نسب به ایشان و هیئت همراه خیر مقدم گفت.

وی ضمن قرائت فاتحه و نثار گل بر مزار سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی، به مقام والای این شهید بزرگوار و اميران، سرداران و سه هزار شهيد استان قزوين ادای احترام کرد و ياد و خاطره‌ آنها را گرامی داشت.

منصوری همچنین با اهداف و آرمان‌های شهیدان تجدید بیعت و بر ادامه دادن راه‌شان تاکید کرد.

این مقام مسئول در ادامه بر مزار مرحوم آیت‌الله باریک‌بین نماینده سابق ولی‌فقیه استان و امام جمعه شهر قزوین و پدر بزرگوار شهید مرتضی باریک‌بین حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت.

در ادامه معاون اجرایی رئیس‌جمهور به زیارت حرم مطهر امامزاده حسین(ع)، فرزند امام رضا(ع) رفت و نسبت به مقام امامت و ولایت، ادای احترام کرد.

گفتنی است؛ منصوری به منظور بازدید از پروژه‌های عمرانی استان قزوین و شرکت در جلسه بررسی مصوبات سفر دور اول رئیس‌جمهور، به استان قزوین سفر کرده است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار