فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: برای حل مشکلات جامعه و استان باید کارگروه‌ها متعدد باید تشکیل شود و از ظرفیت‌ها استفاده کرد.
کد خبر: ۹۵۴۷۳۶۱
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ احمد شفائی در مجمع سالانه بسیجیان شهرستان زاهدان بیان کرد: در مبارزه با صهیونیست روند توفیقات در برهه‌ای دچار پسرفت شد عامل پسرفت در غرب آسیا تفکر نابسامان بود.

 
 وی ادامه داد: نسل‌های آینده به این نتیجه رسیدند که می‌توان با دست‌خالی مقابل این رژیم غاصب ایستاد و با مرور تاریخ پی می‌بریم که سال‌های اخیر در پیروز میدان بودند در همه جنگ‌ها مدافعان فلسطین و لبنان در جبهه مقاومت پیروز بودند؛ زیرا اجازه ندادند دشمن به اهداف خود برسد.
 
 فرمانده سپاه سلمان استان تصریح کرد: اکنون جنایات رژیم صهیونیست از حد خود خارج شده است و مردم غزه در محاصره هستند و رژیم غاصب انواع فشارها را روا می‌دارد انواع حملات و آسیب‌ها را روا داشته است.
 
 وی افزود: رزمندگان با تمام توان پای‌کار هستند که جریان غزه را حل کنند و با اهداف مشخص خود پیش روند، طراحی عملیات طوفان الاقصی در طول تاریخ باتوجه‌به اشراف اسرائیل بی‌نظیر بود که با تمام ادعاها مدافعان فلسطین عملیاتی با وسعت بالا را رقم زدند و به‌وسیله رسانه‌های که در دستان استکبار است اخبار این عملیات در جهان منتشر شد.
 
 شفائی تشریح کرد: اسرائیل با عملیات روانی سعی کرد به جهانیان اثبات کند که زن و بچه‌ها توسط فلسطینیان کشته شدند که خلاف واقعیت است، برای نجات یک کودک رزمنده‌ای به شهادت می‌رسد عملیات رزمندگان فلسطین حاصل فرهنگ تفکر و به فعلیت رساندن ما می‌توانیم است که با این نگاه و اعتقاد مدیریت شده است.
 
 وی مطرح کرد: ایران اسلامی از فرهنگی پیروی می‌کند که اثرگذار است که علی‌رغم رنج و مشقت بازهم پیروز میدان هستیم این فرهنگ تشعشعاتش به اقصی‌نقاط جهان رسیده است.
 
 فرمانده سپاه سلمان استان عنوان کرد: دشمنان قسم‌خورده به دنبال ضربه‌زدن به ما هستند و ما باتوجه‌به ظرفیت‌های موجود باید این ضربه‌ها را خنثی کنیم این مجمع رسالت خطیری دارد که نیازمند توجه ویژه است باید با جدیت دنبال شود.
 
 وی اذعان کرد: از ظرفیت نخبگان و این کارگروه‌ها باید استفاده کرد و سیستم اجرایی در پیش گرفت؛ زیرا یک ساعت فکرکردن به‌ازای هفتادسال عبادت است باید در این گروه‌ها فکر کنیم و خروجی مطلوب به دست اوریم این جلسات باهدف اصلاح مسائل اولویت‌بندی و تمرکز بر حل مسائل در حوزه‌های مختلف است.
 
 شفائی گفت: چرا باید ۴۴ درصد حاشیه‌نشین داشته باشیم و در مسائل اولیه شهرنشینی مسئله داشته باشیم در جمع‌آوری زباله مشکل داشته باشیم در یک موضوع مثل معیشت و مباحث بهداشتی با وجود کارگروه‌ها متعدد باید تشکیل شود می‌توانیم از دولت اندونزی الگو بگیریم که با کارگروه‌های فراوان بسیار تغییر کرده است.
 
 وی در پایان عنوان کرد: نباید آنچه دشمن می‌خواهد در ذهن جوانان ما القا شود دشمن می‌خواهد وضعیت آینده را آنچه که می‌خواهد به چشم جوانان بیاید باید منسجمم تر شویم و احساس مسئولیت بیشتر داشته باشیم و فرصت ما محدود است از ظرفیت و فرصت‌ها باید استفاده کرد در اجرای این طرح‌ها از لحاظ تأمین منابع ریالی و عملیاتی توانمند هستیم.
 
 در این جلسه دو طرح ویژه در حوزه عفاف و حجاب و کاهش آسیب‌های اجتماعی بررسی شد
 
 ابوذر مهدی نخعی، فرماندار زاهدان بیان کرد: جلسه سالانه مجمع بسیج زاهدان با حضور فرمانده سپاه سلمان استان، جانشین سپاه قدس استان نخبگان و فرهیختگان برگزار شد.
 
 وی ادامه داد: این مجمع هفت کارگروه که موضوعات مختلف و موردنیاز جامعه و استان را بررسی می‌کنند، نخبگان طرح‌های خود را ارائه می‌دهند و بررسی‌های لازم بر روی آن صورت می‌گیرد.
 
 فرماندار زاهدان تصریح کرد: در این مجمع طرح‌ها بعد از بررسی به تصویب نهایی می‌رسد در این جلسه دو طرح ویژه در حوزه عفاف و حجاب و کاهش آسیب‌های اجتماعی بررسی شد که بعد از کارشناسی‌های صورت‌گرفته و تأیید نهایی به‌زودی به مرحله اجرایی می‌رسد.
 
 وی در پایان خاطرنشان کرد: از عموم نخبگان جامعه به‌خصوص بسیجان تقاضا داریم به جهت انجام کارها به‌صورت عالمانه و حل این مشکلات به گونه عالمانه در این کارگروه‌ها و مجمع‌ها با ارائه طرح‌های مختلف مشارکت فعال داشته باشند طرح‌های برگزیده تحت حمایت مالی و اجرایی قرار می‌گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار