خبرهای داغ:

برپایی کلاس‌های مشاوره با محوریت «کاهش طلاق» در سمنان

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان سمنان با اشاره به برگزاری دومین جلسه کارگروه زن و خانواده گفت: برپایی کلاس‌های مشاوره در جهت کاهش طلاق و آسیب‌های ناشی از آن در سمنان در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۴۷۴۷۴
|
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، دومین جلسه کارگروه زن و خانواده با موضوع برگزاری کلاس‌های مشاوره در جهت کاهش طلاق و آسیب‌های ناشی از آن و با اولویت شهرک علی بن ابیطالب سمنان در سالن جلسات فرمانداری سمنان برگزار شد.

زهرا فخار، مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان سمنان و دبیر این کارگروه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان بیان کرد: در این کارگروه، ابتدا، مهم‌ترین آسیب‌های حیطه بانوان شهرستان سمنان شناسایی شد، سپس اولویت اول جهت انجام کارهای بعدی، موضوع طلاق انتخاب شد.

دبیر کارگروه زن و خانواده سمنان در ادامه افزود: شهرک علی بن ابیطالب برای اجرای این طرح انتخاب شده است که عناوین کلاس‌ها و کارگاه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی مشخص شد و بر اساس بانک اطلاعات پایگاه بسیج بنت‌الهدی که در این شهرک قرار دارد، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی با حضور استادان کشوری و شهرستانی، برای ساکنان این منطقه، برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان سمنان تأکید کرد: در کنار اجرای این برنامه طرح نشاط اجتماعی نیز با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان ساکن در این منطقه اجرا می‌شود.

به گزارش بسیج، بانو بهمن رئیس کارگروه زن و خانواده شهرستان سمنان، زهرا فخار مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان سمنان و دبیر کارگروه و جمعی از بانوان تأثیرگذار دستگاه‌های اجرایی شهرستان سمنان، از اعضای این کارگروه هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار