رئیس مجمع جهادگران رودبار جنوب گفت: توانمند‌سازی و صیانت از گروه‌های جهادی بسیج باید مورد توجه ویژه واقع شود.
کد خبر: ۹۵۴۷۶۴۵
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، جلسه توانمند سازی گروهای جهادی شهرستان رودبار جنوب با حضور حسن دژکام جانشین ناحیه رودبار جنوب و مسئولین گروه‌های جهادی در نمازخانه سپاه برگزار شد.

 

‌حجت‌الاسلام جمشید خاوری رئیس مجمع جهادگران رودبار جنوب در این جلسه ضمن ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی گفت: گروه‌های جهادی رودبار جنوب در صورت صلاحدید آمادگی اعزام و کمک به مردم مظلوم فلسطین را دارد.

 

رئیس مجمع جهادگران رودبار جنوب ادامه داد: امروز گروه‌های جهادی بسیج مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس در عرصه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی مجاهدت می‌کنند.

 

خاوری با اشاره به نقش آفرینی گروه‌های جهادی بسیج، بیان کرد: توانمند‌سازی و صیانت از گروه‌های جهادی بسیج از اهمیت ویژه برخوردار است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.‌

 

رئیس مجمع جهادگران رودبار جنوب با بیان اینکه در سال‌جاری تجربیات خوبی در عرصه خدمت‌رسانی کسب شد، گفت: در سال آینده نیز با بهره‌گیری از تجربیات ارزنده سال‌جاری و با تمام توان، طرح‌های خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی بسیج با قدرت و قوت بیشتر اجرایی می‌شوند.

 

وی اظهار کرد: اقدامات گروهای جهادی شهرستان باید با هدف توانمند سازی مردم و تقویت فرهنگ کار در شهرستان صورت بگیرد.

 

حجت‌الاسلام جمشید خاوری تصریح کرد: یکی از اقدامات گروهای جهادی توانمند سازی بانوان کار‌آفرین است که مسئولین شهرستان باید از آن‌ها حمایت کنند‌.

 

وی افزود: توانمند سازی و همکاری گروه‌های جهادی برادران در زمینه عمرانی و ساخت و ساز است، که باید در ساخت مقبره شهدای گمنام شهرستان نقش پر رنگی را ایفا کنند.

 

رئیس مجمع جهادگران رودبار جنوب هدف از برگزاری این جلسه را توانمند سازی و ارتقای حرکت‌های جهادی در راستای اثر بخشی از جمله کار آفرینی و رفع آسیب‌های اجتماعی در شهرستان دانست.

 

در پایان این جلسه جهادگران تجارب کار جهادی خود را در راستای اثر گذاری بیشتر در شهرستان و پیشرفت در جهت رفع آسیب‌های اجتماعی بیان کردند.

 

شایان ذکر است، در پايان اين جلسه از جهادگران فعال نیز تجلیل و قدردانی شد.

 

پورحیدر

ارسال نظرات
آخرین اخبار