زنجان-مدیر کل ورزش و جوانان زنجان از اجرای ۱۵۹برنامه در هفته تربیت بدنی در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۷۶۵۱
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

اجرای ۱۵۹ برنامه به مناسبت هفته تربیت بدنی در زنجان

جواد بازرگان در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان، از اجرای ۱۵۹برنامه در هفته تربیت بدنی در زنجان خبر داد و افزود: تمرکز برنامه‌ها در حوزه همگانی و ترویج و توسعه ورزش است و از فرصت هفته تربیت بدنی برای توسعه ورزش همگانی در سطح شهر بهره ببریم.

✔وی گفت: هفته تربیت بدنی همزمان با سراسر کشور از فردا ۲۶ مهر سال جاری آغاز می‌شود و تا دومین روز از آبان نیز ادامه دارد.

✔️مدیر کل ورزش و جوانان با بیان اینکه طی این هفته ۳۴ برنامه فرهنگی در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: ۸۵ مسابقه همگانی، ۲۳ جشنواره فرهنگی و ورزشی، ۱۵ مسابقه ویژه کارکنان دولت و ۲ برنامه عمرانی نیز لحاظ شده است.

✔این مسئول افتتاح پایگاه قهرمانی و مجموعه اداری هیات تکواندو استان، ایستگاه ورزش صبحگاهی انقلاب شهر زنجان، حضور قهرمانان شاخص استان در مدارس طی هفته تربیت بدنی و مسابقات پرتاب پنالتی بسکتبال ویژه مادران و دختران در سالن بسکتبال ۱۵ خرداد را از جمله برنامه‌های این هفته ذکر کرد.

وی اظهار داشت: حضور رئیس فدراسیون تیر اندازی جهت حضور در مجمع عادی و افتتاح مجموعه اهداف پروازی، اختصاص یک روز ورزش رایگان در اماکن ورزشی در هیات‌ها و شهرستان‌های تابعه را از دیگر برنامه‌های هفته اعلام کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: شعار هفته تربیت " ورزش، خانواده شاد، ایران قوی " نامگذاری شده و طبق پیش بینی‌ها ۳۳ هزار نفر در برنامه‌ها شرکت خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار