اجلاس سالانه مجمع بسیجیان شهرستان کهنوج با حضور سرهنگ پاسدار جرجندی سرهنگ پاسدار شاهرخی، جانشین ناحیه بسیج کهنوج،امام جمعه وجمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۷۹۶۱
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،
در ابتدا این اجلاسیه سرهنگ پاسدار اسماعیلی جانشین ناحیه بسیج کهنوج ضمن عرض خیر مقدم بیان داشت: این مجمع کار خود را با شش کارگروه آغاز کرد و هدف از تشکیل این مجمع رصد مشکلات و پیگیری مطالبات و مردم از مسئولین است.

اسماعیلی افزود: از دیگر اهداف این مجمع مقابله با جنگ ترکیبی و فرهنگی دشمن است.

در ادامه امام جمعه شهرستان گفت: امروز در قضیه فلسطین اگر به گذشته نگاه کنیم دنیای استکبار هروقت به استیصال برسد برنامه اش این است با جنایت و کودکشی خود را آرام کند کما اینکه کور خوانده است.

حجت الاسلام نجنو افزود:امروز به فضل خدا و با مقاومت ملت فلسطین به زودی این جرثومه فساد از روی زمین محو خواهد شد و وظیفه ما در قبال این ملت این است چه با جان و چه با مال به یاری این عزیزان بشتابیم.


در ادامه برنامه میرابادی رئیس مجمع به ارائه گزارش کلی از برنامه های مجمع بسیج شهرستان پرداخت و شش کارگروه این مجمع نیز به ارائه هرکدام از طرح های تخصصی خود پرداختند.

سرهنگ پاسدار شاهرخی مسئول تیم های وضعیت سنجی اقشار بسیج سپاه ثارالله در این برنامه گفت: امروزه مطالبه جدی مقام معظم رهبری به خصوص از قشر نخبگانی جامعه، مشارکت حداکثری در انتخابات است .

شاهرخی ادامه داد: امروز دشمن تمام توان خود را با تکیه بر فضای مجازی و رسانه بر این گذاشته است که اتحاد و حضور پرشور ملت ایران را در انتخابات پیش رو را کمرنگ نماید، و شما بسیجیان می بایست با جهاد تبیین نسبت به تشویق مردم شهرستان در حضور حداکثری و پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش قدم باشید.

گفتنی است در پایان برنامه از گارگروه های برتر مجمع بسیج شهرستان کهنوج تقدیر بعمل آمد و در انتها بیانیه پایانی قرائت شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار