زنجان _ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و اعضای جوانان هلال احمر در محکومیت حمله به کودکان بی دفاع و مراکز درمانی در غزه تجمع کردند.
کد خبر: ۹۵۴۸۰۳۶
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛حکمت اله هاشمی در اجتماع امدادگران هلال احمر در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه افزود: امروز تجمع جمعیت هلال احمر در سراسر کشور به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حمایت از امدادگرانی که برای نجات جان انسان‌ها تلاش می‌کنند انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز تجمع ما برای برقراری صلح و امنیت در جهان است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه صلیب سرخ جهانی عضویت ۱۹۲ کشور را در اساسنامه خود جای داده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۱۹۲ کشور عضو این جمعیت هستند که پروتکل‌های صلح پایدار را تقبل کرده اند و امروزه کشتار انسان‌های بی گناه و آزادیخواهی که خواهان زندگی و امنیت هستند توسط رژیم غاصب اسرائیل انجام می‌شود.

هاشمی ادامه داد: امروز تجمع ما هلال احمری‌ها در سراسر کشور به معنای واقعی صلیب سرخ جهانی، فدراسیون و کمیته بین المللی صلیب سرخ باید بیدار شوند.

وی ادامه داد: همه کشور‌ها باید متحد شده جلوی وحشیانه‌ترین اقدام عنصر فساد صهیونیست و حامیان آن که این گونه کودکان بی گناه، کادر درمانی، پزشکان، امدادگران، پرستاران و بیمارستان‌ها را مورد حمله قرار می‌دهد، گرفته شود.

وی متذکر شد: امروز آمریکای جنایتکار تسهیلات و موشک‌های خود را به راحتی وارد اسرائیل می‌کند و جایی که خواهان انتقال محموله‌های بشردوستانه اعم از اقلام دارویی و غذایی هستیم را مانع می‌شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نباید کشور‌ها سکوت کنند، جمعیت هلال احمر اگر این اجازه را در چند روز اخیر اعلام کنند همه هلال احمری‌ها و امدادگران برای کمک به مردم مظلوم غزه محقق شود، هلال احمر استان که ۱۹ هزار عضو دارد همه اعلام آمادگی برای اعزام و ارائه خدمات کرده اند.

هاشمی خاطرنشان کرد: با اعزام این تعداد از اعضای داوطلبان هلال احمر به غزه، از جان خود مایه گذاشته و اعلام خواهند کرد که انسانیت هنوز زنده و ایران اسلامی پای همه ارزش‌ها ایستاده است.
وی ادامه داد: در ۳۱ استان همه اعضای داوطلبان اعلام آمادگی برای ارائه خدمات امدادی در حمایت از زنان و مردان و کودکان غزه اعلام آمادگی کرده اند و به حتم عمر این ابرقدرت‌های ستمکار پایان یافته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران بر اساس کنوانسیون ژنو مصون در مقابل حملات و جنگ‌هایی که اتفاق می‌افتد حتی به این نیرو‌ها نیز رحم نمی‌کنند و در بدترین شرایط شهید می‌کنند به حتم پایان عمر رژیم غاصب اسرائیل است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان در ادامه این اجتماع گفت: اسرائیلی که نمیفهمد حقوق بشر چیست از حیوانیت پست بوده و بشریت را نمی‌دانند.

حجت الاسلام و المسلمین جواد نصیری افزود: امروز در این اجتماع جمع شده ایم تا صدای فریاد خودمان را به تمام مسلمانان جهان برسانیم.

وی اظهار داشت: در تعجب هستیم از کشور‌های مسلمان که سکوت کرده و گذرگاه رفح را برای آمریکا باز کرده و برای خدمات انسان دوستانه می‌بندد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ما مسلمانان عرضه داریم و تا آخرین نفس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ایستادگی خواهیم کرد چرا که بزرگترین دشمن اسلام و یهود است.

گفتنی است، این اجتماع در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان با حضور امدادگران، نجاتگران، داوطلبان، جوانان و کارکنان هلال احمر زنجان، مسئولان دیگر دستگاه‌های اجرایی و با حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی برگزار شد.
در پایان بیانیه این اجتماع هلال احمر قرائت و حاضران در این تجمع در حمایت از مردم مظلوم غزه و امدادگران شهید فلسطین ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی پای این بیانیه را امضا کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار