محسن کشاورز رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در همایش تجلیل از اصناف نمونه اتحادیه مشاوران املاک شهرستان از شناسایی مشاوران املاک غیر مجاز در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در مدت 15 روز اخطار صادر و این واحدها پلمب می شود.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۶۳
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

وی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم فلسطین، در ادامه   به مشکل پرداخت مالیات به عنوان بیشترین دغدغه اصناف، اشاره  و به    فعالان  حوزه مسکن خاطرنشان کرد: نسبت به تراکنش ها و امانت گرفتن پول در سیستم مالی خود توجه داشته باشند چرا که اداره مالیات تراز مالیات سال 1402 را در سال 1403 محاسبه و دریافت می کند.

وی با اشاره به مصوبات قانونی درخصوص مالیات، تصریح کرد:  برای اینکه متضرر نشوید و نسبت به معاملاتی که انجام داده اید، مالیات پرداخت کنید، قانونمند و درچارچوب قانون عمل کنید و هیچ پولی را به طور امانت در سیستم خود وارد نکنید چرا که  حتی مدیرکل اداره مالیات هم نمی تواند برای شما معافیت مالیاتی بگیرد. همچنین برای کاهش مشکلات در این حوزه، مشاوران مالیاتی با همکاری اتحادیه کلاس های آموزشی و توجیهی برگزار می کنند و حتما در این کارگاه ها شرکت کنید.

کشاورز اظهار داشت:   اتحادیه مشاوران املاک شهرستان ری یکی از تیم های جوان و خوش فکر است که تلاش  می کند حق مطلب را ادا کند.

ارسال نظرات