مردم ولایی و مومن ایلام همپای دیگر نقاط کشور مظلومیت مردم رنجور و در بند فلسطین را بعد از خطبه های نماز جمعه امروز فریاد زدند و خواهان پایان دادن حملات مرگبار رژیم سفاک اسرائیل شدند.
کد خبر: ۹۵۴۸۲۶۷
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹

مردم ولایی و همیشه در صحنه ایلام بعد از پایان فریضه عبادی سیاسی نماز وحدت بخش جمعه به خیابان آمده و موشک باران بی امان رژیم غاصب اسرائیل به باریکه غزه را محکوم کردند.

 

مردم ایلام در این راهپمایی اعتراضی خواستار ورود مجامع بین المللی و سازمان های حقوق بشر به موضوع فلسطین و پایان دادن حمله رژیم سفاک و کودک کش اسرائیل به مردم این کشور به ویژه ساکنان نوار غزه شدند.

راهپیمایان با در دست داشتن پرچم فلسطین و دست نوشته هایی همدردی خود با مردم فلسطین و ساکنان نوار غزه نشان دادند.

 

نمازگزاران ایلامی در راهپیمایی امروز خشم و انزجار خود نسبت به سکوت، حمایت و چراغ سبز آمریکا، دولت های اروپایی و مجامع بین‌المللی در قبال جنایات ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل در کشتار مردم بیگناه و کودکان و نوزادان نوار غزه و استفاده از بمب های ممنوعه از جمله بمب های فسفری را بیان کردند.

"الله اکبر"، "مرگ بر اسرائیل و آمریکا"، "هیهات منه ذله"، "اسرائیل کودک کش و جلاد است فلسطین عامل اتحاد است"، "مانند رهبر خود آماده ایم آماده" و "فلسطین فلسطین پیروزیت مبارک" از جمله شعارهای امروز این تجمع خودجوش مردمی بود.

 

راهپمایی مردم شهر ایلام از محل مصلی تا چهارراه مادر و با حضور مسئولان ارشد استان و اقشار مختلف مردم انجام گرفت و قرائت بیانیه و به آتش کشاندن پرچم های رژیم های جنایتکار آمریکا و اسرائیل پایان بخش این راهپیمایی اعتراضی بود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار