امیر جمشید فولادی رییس اداره ورزش و تربیت بدنی نیروهای مسلح در همایش تجلیل از مدال آوران و افتخار آفرینان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، از جذب قهرمانان ورزشی در نیروهای مسلح خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۸۴۹۰
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰

وی اظهار داشت: از دیرباز چه زمانی که با  نیزه، شمشیر و گرز مبارزه می کردند، چه در زمان حاضر که تجهیزات پیشرفته نظامی در اختیار قوای نظامی قرار دارد، آمادگی جسمانی لازمه نبرد بوده و تاثیر مستقیم بر معادلات دارد و آمادگی روحی و روانی نیز تاثیر مستقیم بر آمادگی جسمانی و شرایط فیزیکی، دارد.

وی خاطرنشان کرد: ورزش در نیروهای مسلح جزو ماموریت های اصلی فرماندهان است. وی ادامه داد: توجه به ابعاد علمی و روانی ورزش در نیروهای مسلح مورد توجه قرار دارد و توسعه مرکز علمی ورزش از جمله راهبردهای اصلی نیروهای مسلح است و ورزش به عنوان یکی از دورس دفاع ملی مورد تاکید قرار گرفته است.  

امیر ، فولادی با اشاره به فرمایشات فرمانده کل قوا در حوزه ورزش اظهار داشت: ورزش قهرمانی موتور محرک ورزش همگانی است  و در این راستا جذب قهرمانان ورزشی  در نیروهای مسلح در دستور کار قرار گرفته است که با جذب   قهرمانان، ورزشکاران دیگری در سازمان نیروهای مسلح حضور پیدا خواهند کرد.

 

 

ارسال نظرات