صبح امروز هفتمین اجلاسیه سالانه مجمع بسیج سپاه شهرستان جیرفت با حضور سرهنگ پاسدار ناصر بهروز جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد
کد خبر: ۹۵۴۸۶۳۹
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

به گزاذش خبرگزاذی بسیج از کرمان، صبح امروز هفتمین اجلاسیه سالانه مجمع بسیج سپاه شهرستان جیرفت با حضور سرهنگ پاسدار ناصر بهروز جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان، سرهنگ پاسدار اسفندیاری مهنی جانشین سپاه جیرفت، معاون فرماندار، بخشدار و جمعی از مسئولین، بسیجیان و روسا و اعضای کارگروه‌های شش گانه و نخبگان شهرستان در محل سالن شهدای فرمانداری جیرفت برگزار شد.

سرهنگ محمدرضا اسفندیاری در این اجلاسیه، گفت: امروز هفتمین مجمع سالانه بسیج برگزار شد که ۶ کارگروه طرح و راهکارهای خود را جهت حل مشکلات شهرستان ارائه کردند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت بیان کرد: این مجمع از ابتدای سال با حضور اعضا جلساتی را به صورت ماهانه برگزار می کند و در این جلسات هر کارگروه مسائل و مشکلات حوزه خود را احصا می کند.

وی خاطرنشان کرد: کارگروه ها پس از بررسی مشکلات احصا شده، طرح اولویت دار خود را در مجمع بسیج شهرستان مطرح می کنند، این طرح در این مجمع مورد بازبینی قرار می گیرد و در نهایت به استان معرفی می شود.

اسفندیاری یادآور شد: سال گذشته سه کارگروه اقتصاد، زیربنایی و فرهنگی اجتماعی در اجلاسیه سالانه مجمع بسیج، راهکارهایی پیرامون قرنطینه گیاهی و اجرای طرح کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ ارائه دادند که در همین خصوص با اقدامات انجام شده توسط دادگستری، بهزیستی و فرمانداری راه اندازی کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ محقق شده که با اختصاص زمین احداث خواهد شد.

گفتنی است؛ در پایان از روسای کارگروه های شش گانه مجمع بسیج سپاه شهرستان جیرفت از جمله رییس کارگروه زن و خانواده سرکار خانم طیبه آراسته با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال نظرات