جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: عملیات طوفان الاقصی در تاریخ جبهه مقاومت بی نظیر و کم نظیر بود، دستاورد مهم این عملیات و جبهه مقاومت، فروپاشی رژیم صهیونسیتی است
کد خبر: ۹۵۴۸۶۴۴
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،سرهنگ پاسدار ناصر بهروز در حاشیه برگزاری هفتمین اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان جیرفت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: مجمع بسیج متشکل از کارگروه های مختلفی است که اعضای آنها را نخبگان و اندیشمندان هر منطقه ای تشکیل می دهند.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: امروز در اجلاسیه سالانه مجمع بسیج شهرستان جیرفت، چندین کارگروه با توجه به حوزه فعالیت خود گزارشی ارائه کردند.

وی افزود: موضوعاتی که امروز کارگروه ها ارائه کردند حول محور مسائل اولویت دار شهرستان جیرفت بود که روی این موضوعات تحقق و پژوهش کرده و به راهکارهایی دست یافته بودند و در اینجا راهکارها را مطرح کردند.

بهروز خاطرنشان کرد: امیدواریم این راهکارها با استفاده از ظرفیت مردم، نخبگان و دستگاه های دولتی راهگشای حل مسائل و مشکلات شهرستان باشد.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: طرح های اولویت دار ارائه شده در این اجلاسیه پس از بررسی به استان ارجاع می شوند و در مجمع بسیج استان مورد داوری قرار می گیرند و در نهایت طرح های موفق وارد مرحله اجرایی می شوند.

وی با بیان اینکه ماموریت امروز بسیج، حل مسئله است، تصریح کرد: بسیج متشکل از توده های مردمی با ظرفیت های نخبگانی است که می تواند حل مسئله کند.

بهروز ابراز کرد: امام خمینی (ره) ظرفیت بسیج را پای کار جنگ آورد و موفقیت در جنگ ۸ ساله با بسیج که متشکل از مردم است، محقق شد..

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به این که بسیج وارداتی نیست، تاکید کرد: بسیج محصول فکر امام خمینی (ره) بود که به سادگی از کوچه پس کوچه های شهر و روستاها شکل گرفت، رشد کرد و اثرگذار شد و امروز تفکر بسیج در حال جهانی شدن است.

وی یکی از مصادیق مصداق اثرگذاری بسیج را در مقابله با کرونا قلمداد کرد و گفت: در مهار کرونا تمام ظرفیت های مردمی بسیج پای کار آمد.

بهروز خاطرنشان کرد: امروز برای اعتلای این نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی باید در کنار هم باشیم و در مسیر امام راحل حرکت کنیم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی ۲ سال توسط حماس و جبهه مقاومت برنامه ریزی و طراحی شده بود که در قیاس با حوزه دفاع مقدس ایران اسلامی می توان آن را در حد عملیات والفجر ۸ دانست.

وی ابراز کرد: علی رغم این که مرز غزه و سرزمین های اشغالی را یک دیوار هوشمند با پوشش تصویری، حرارتی و لمسی برای حفظ امنیت اسرائیل تشکیل می دهد و دارای شبکه های اطلاعاتی و جاسوسی قوی است اما خواست خدا بود که عملیات طوفان الاقصی با موفقیت انجام شود.

بهروز عنوان کرد: اهداف اولیه عملیات طوفان الاقصی انهدام مراکز نظامی، شبکه های اطلاعاتی و پایگاه نظامی بود که در پی این عملیات توانستند بیش از ۵۰ از افسران نظامی و عالی رتبه اسرائیل را به اسارت بگیرند.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی در تاریخ جبهه مقاومت بی نظیر و کم نظیر بود، تصریح کرد: دستاورد مهم این عملیات و جبهه مقاومت، فروپاشی رژیم صهیونسیتی است.

وی ادامه داد: امروز بیش از ۳۰۰ هزار نفر از مردم اسرائیل مهاجرت کرده اند و ۸۰ درصد از این افراد تمایلی به بازگشت به سرزمین های اشغالی ندارند.

بهروز یکی دیگر از دستاوردهای جبهه مقاومت و عملیات طوفان الاقصی، این است که کشورهایی که در قالب صلح ابراهیمی به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونسیتی بودند، امروز دیگر از این صلح سخن نمی گویند.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه جبهه مقاومت سالیانه سال است که رشد کرده و به قدرت رسیده، تصریح کرد: قدرت امروز جبهه مقاومت، برگرفته از مکتب امام خمینی (ره) است زیرا این امام بود که سنگ بنای روحیه جهاد، ایستادگی و مقاومت را در جبهه های مختلف گذاشت و امروزه ثمره آن را می بینیم.

ارسال نظرات