فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: عقلانیت در جبهه مقاومت در حداعلاست و هر بخشی از جریان مقاومت از گذشته تاکنون به خوبی نقش خود را ایفا کرده است.
کد خبر: ۹۵۴۹۲۷۹
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار احمدشفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در همايش جهاد تبیین و بصیرت گام دوم انقلاب که با موضوع فلسطین درجمع همکاران سازمان جهاد کشاورزی استان و ادارات و شرکتهای وابسته در سازمان جهادکشاورزی استان در زاهدان برگزار شد،ضمن گرامیداشت یاد امام و شهدای جبهه مقاومت و شهدای سنگرسازبی سنگر جهاد کشاورزی، موضوع فلسطین را از مهمترین مسئله روز در جهان اسلام دانست و گفت: عقلانیت در جبهه مقاومت در حداعلاست و هر بخشی از جریان مقاومت از گذشته تاکنون به خوبی نقش خود را ایفا کرده است.

وی با اشاره به سرگذشت مردم مظلوم فلسطین و رژیم منحوس صهیونیست افزود: ملت فلسطین با یک نگاه انقلابی و تفکر بسیجی و با الهام از آموزه های الهی و نهضت انقلاب اسلامی، با صلابت، ایستادگی، ایثار و فداکاری توانستند تحولات شگرفی در سرزمین اشغالی فلسطین ایجاد کنند و تلفات سنگین و هوشمندانه ای به رژیم صهیونیست وارد و شکست مفتضحانه ای را به این رژیم تحمیل نمایند.

سردار شفائی با اشاره به آخرین تحولات جبهه مقاومت بیان کرد: امروزه به فضل الهی، انسجام، هماهنگی، همدلی و هم افزایی در جریان مقاومت در حد اعلاست و بااشاره به آیات الهی، جبهه مقاومت را پیروز این میدان دانست.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: ظلم و ستم و تجاوز دنیای استکبار و صهیونیست ها قطعا نمی تواند در اراده مجاهدان فلسطین خللی وارد نماید.

ارسال نظرات