اولین کاروان اعزامی راهیان نور دانش آموزان دختر کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی جدید بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور را آغاز کردند و شور و حال وصف نشدنی در میان آنها موج می زند.
کد خبر: ۹۵۴۹۳۱۱
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: امروز ۳ آبان ۱۴۰۲ کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر کهگیلویه وبویراحمد از یادمان فتح المبین، امام زاده سید عباس، یادمان و گلزار شهدای هویزه و معراج شهدای اهواز (در کنار شهدای گمنام تازه تفحص شده) بازدید کردند.

سروان پاسدار مصطفی گلستانی فر؛ حال و هوای معنوی دانش آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را وصف نشدنی عنوان کرد و افزود: این کاروان روز پنج شنبه ۴ آبان از یادمان شلمچه و علقمه بازدید خواهند کرد.

وی گفت: امسال پنج هزار دانش آموز کهگیلویه وبویراحمد در قالب اردوی راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

حال و هوای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق عملیاتی جنوب کشورحال و هوای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق عملیاتی جنوب کشورحال و هوای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق عملیاتی جنوب کشورحال و هوای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق عملیاتی جنوب کشورحال و هوای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق عملیاتی جنوب کشورحال و هوای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق عملیاتی جنوب کشورحال و هوای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق عملیاتی جنوب کشورحال و هوای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق عملیاتی جنوب کشورحال و هوای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق عملیاتی جنوب کشورحال و هوای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق عملیاتی جنوب کشور

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار