خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی:

جنایتکاران صهیونیسم در جریان غزه روی همه جنایتکاران عالم را سفید کردند

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره حملات اخیر رژیم صهونیستی و شهادت زنان و کودکان بی‌گناه در غزه گفت: جنایتکاران صهیونیسم و حامیان آنها در جریان غزه روی همه جنایتکاران عالم را سفید کردند.
کد خبر: ۹۵۴۹۷۷۹
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
جنایتکاران صهیونیسم در جریان غزه روی همه جنایتکاران عالم را سفید کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در مراسم گرامیداشت شهید «علی نظری» که در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: جهاد در راه خدا بابی از ابواب بهشت است.

وی با بیان اینکه بالاتر از همه نیکی‌هایی که به آنسان عطا می‌شود شهادت است، گفت: شهادت داد و ستدی ارزشمند است که خریدار خدا است و بهترین مشتری است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه جسم انسان وقتی ارزش می‌یابد که مشتری آن خدا باشد، افزود: کالبدی که در ادامه جوانی، قوت و قدرت خود را از دست می‌دهد کجا خواهیم برد؟ چه شایسته است که در جوانی آن را تقدیم محضر خداوند کنیم و در جهاد برای او و در راه خدا فدا کنیم که سعادت همین است.

وی عنوان کرد: تأملی در معامله با خدا داشته باشیم، ببینیم در کدام داد و ستدی خیر بالاتر از این به ما رو می‌کند.

شعبانی با بیان اینکه حضرت امیرالمومنین علی (ع) فرمود «اگر پرده‌ها بیفتد ذره‌ای ایمان من تفاوت نخواهد کرد»، تصریح کرد: دلیل این مهم آن است که امام علی(ع) مدام به فکر قیامت خود بوده است و از پیغمبر اکرم (ص)استدعای دعای شهادت داشت؛ چراکه انسان با دعا می‌تواند به شهادت دست پیدا کند .

وی با اشاره حملات اخیر رژیم صهونیستی و شهادت زنان و کودکان بی‌گناهدر غزه ابراز کرد: جنایتکاران صهیونیسم و حامیان آنها در جریان غزه روی همه جنایتکاران عالم را سفید کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: کشورهای اسلامی باید با وظایف خود آشنا باشند؛ اگر پیامبر اکرم (ص) امروز بود چه کار می‌کردند؟ آیا فقط محکوم می‌کردند؟

وی با بیان اینکه اسرائیل ترسو است و کودک‌کشی می‌کند، گفت: اینها طبق فرمایش قرآن از بلندی قلعه‌ها به مسلمانان حمله می‌کنند چرا که جرأت رویارویی ندارند و امروز هم از راه دور مردم بی پناه را بمباران می‌کند و جنگ نابرابری است.

شعبانی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: امیدوارم هرچه سریع‌تر پرونده شهید «نظری» حل و فصل شود، همان گونه که ارکان سپاه و فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان پیگیری دارند امید است مجموعه مسئولین سریع‌تر این پرونده را انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار