زنجان-سردار طهماسبی با اشاره به مظلوم نمایی اسرائیل در این حملات افزود:رژیم صهیونیستی قطعا از ابزار رسانه ای برای مخفی ماندن جنایات خود مانند حمله به بیمارستان غزه استفاده کرده و تلاش می کند خودش را در بمباران این مکان غیرنظامی تبرئه کند و از همه ترفندهای رسانه ای هم استفاده می کند؛بنابراین اسرائیل از هر کاری برای مظلوم نمایی استفاده میکند.
کد خبر: ۹۵۵۰۳۸۳
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

رژیم صهیونیستی از ابزار رسانه ای برای مخفی ماندن جنایات خود استفاده می کند

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ محفل انس و الفت اعضای وابسته سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان صبح امروز با حضور خانواده بازنشستگان و سخنرانی جانشین فرمانده سپاه این استان در سالن نور این نهاد برگزار شد.

سردار ابوالفضل طهماسبی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه این نگاه وسیع جغرافیای مقاومت را از دست ندهید؛ این نگاه فرامرزی را از دست ندهید (۱۰مهرماه ۱۳۹۸) اظهار کرد:پیش بینی ایشان امروز در حال تحقق است.
وی با محکوم کردن جنایات ددمنشانه اسرائیل در غزه تصریح کرد:درگیری با رژیم اشغالگر صهیونیستی در طی دهه ها، شاهد این چنین حماسه بزرگی نبوده که امروز نظاره‌گر آن هستیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به علت حمله حماس به اسرائیل بیان کرد: اولا صهیونیست‌ها پیش از این و در چند نوبت، ده‌ها هزار نفر را در غزه قتل عام کرده‌اند و واقعیت این است که اگر حماس پیشدستی نمی‌کرد، اسرائیل باز هم در تدارک جنایت به شکل غافلگیرانه در روز‌های آتی بود.

سردار طهماسبی با اشاره به مظلوم نمایی اسرائیل در این حملات افزود:رژیم صهیونیستی قطعا از ابزار رسانه‌ای برای مخفی ماندن جنایات خود مانند حمله به بیمارستان غزه استفاده کرده و تلاش می‌کند خودش را در بمباران این مکان غیرنظامی تبرئه کند و از همه ترفند‌های رسانه‌ای هم استفاده می‌کند؛ بنابراین اسرائیل از هر کاری برای مظلوم نمایی استفاده میکند.

این مسئول با اشاره به اینکه مسئله فلسطین نباید کمرنگ شود، تصریح کرد:به همین علت است که امام خمینی (س) در اولین فرصت روزی را برای به نمایش گذاردن حساسیت جهانی نسبت به سرنوشت قدس و نجات آن از چنگال صهیونیست‌های جنایتکار، به عنوان «روز قدس» تعیین کردند.

۱۳ آبان امسال فرصت مناسبی برای اعلام انزجار از جنایات ددمنشانه اسرائیل و آمریکاست


سردار طهماسبی در ادامه این مراسم با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی و روز ۱۳ آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تصریح کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال فرصتی برای تقویت وحدت ملی و اعلام حمایت با آرمان‌های والای ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین و ابراز انزجار به نسل کُشی و جنایات صهیونیست‌های پلید در غزه است.

وی در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری یادآور شد:تمامی مسئولین و عوامل مرتبط زمینه انتخابات پرشور و سالم را مهیا کنند و با بکارگیری تمام امکانات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور تلاش کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور در جامعه باشیم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار