به همت قرارگاه بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و با تعامل شرکت آب و فاضلاب استان عملیات آبرسانی به روستای ساران از توابع شهرستان بویراحمد آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۴۰۱
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،  سروان پاسدار سامان رستمی، مسئول فنی و محرومیت‌زدایی قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه‌ وبویراحمد در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستای ساران شهرستان بویراحمد، گفت: قرارگاه بسیج سازندگی سپاه فتح در راستای اجرای مأموریت های خود در حوزه جهاد آبرسانی به روستاهای کم برخوردار، با تعامل و همکاری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرای عملیات آبرسانی به روستای ساران از توابع بخش کبگیان شهرستان بویراحمد نموده است.

وی مدت زمان اجرای این پروژه را شش ماه عنوان کرد و گفت: مدت اجرای این پروژه در صورت مساعد بودن هوا چهار ماه پیش بینی شده اما با توجه به فرارسیدن فصل سرما، بارش نزولات الهی و شرایط آب و هوایی استان امید است این پروژه طی شش ماه به اتمام برسد.

رستمی ادامه داد: با اتمام این پروژه ۲۳۰ خانوار از نعمت آب آشامیدنی شرب برخوردار می شوند.

مسئول فنی و محرومیت‌زدایی قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان میزان لوله گذاری در این پروژه را هفت هزار و ۶۰۰ متر بیان کرد و افزود: در این پروژه عملیات لوله گذاری و نصب انشعاب با اعتبار شش میلیاردو ۶۲۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

گفتنی است به همت قرارگاه بسیج سازندگی سپاه فتح در سال جاری عملیات آبرسانی به ۱۰۱ روستای کم برخوردار در استان کهگیلویه و بویراحمد اتمام یافت که در سفر اخیر سردار سلیمانی رییس بسیج مستضعفین کشور و سردار زهرایی رییس بسیج سازندگی کشور، افتتاح و به بهره برداری رسید.

عملیات آبرسانی به روستای ساران شهرستان بویراحمد آغاز شدعملیات آبرسانی به روستای ساران شهرستان بویراحمد آغاز شدعملیات آبرسانی به روستای ساران شهرستان بویراحمد آغاز شد

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار