زنگ هفته پدافند غیر عامل در مدارس دشتی نواخته شد

با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی و دیگر مسئولین زنگ پدافند غیرعامل در دبیرستان نمونه علامه طباطبایی این شهرستان نواخته شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۵۰۴
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ؛با حضور سرهنگ زارعی تبار فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی،معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستان دشتی زنگ هفته پدافند غیر عامل در دبیرستان نمونه علامه طباطبایی خورموج نواخته شد.

عبدالمهدی شریف نژاد مدیر آموزش وپرورش شهرستان دشتی در این آیین گفت: پدافند غیرعامل به جمله فعالیت ها و عملکردهایی گفته می شود که بتواند از ما و تاسیسات ، سخت افزارها و نرم افزار های ما در زمان صلح در برابر تهدید ها و حمله های ناگهانی دشمن یا بلایای طبیعی محافظت کند. 

وی افزود: در حال حاضر در جنگ ترکیبی هستیم و این جنگ در بستر فضای مجازی بیشتر است و باید با تکنیک‌های پدافند غیرعامل در مقابل آن ایستاد.

در ادامه سرهنگ زارعی تبار فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی نیز گفت: مهمترین ابزار در مبحث پدافند غیرعامل ، نیروی انسانی کارامد و شجاع است که بتواند با شجاعت تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

زارعی تبار خاطرنشان کرد: جوانان دیروز ما توانستند در اول انقلاب و جنگ کاری کنند که تمامیت ارضی ما حفظ شود و اکنون به قدرت بازدارندگی در کشور و منطقه تبدیل شده ایم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار