خبرهای داغ:

آبان نماد حق طلبی و ایستادگی ایرانیان

13آبان ماه سالروز ملی مبارزه با استکبار از روزهای باشکوه در تقویم رسمی ایران اسلامی است که نقطه عطف پیشتازی نهضت خروشان امام روح الله در مسیر تعالی و بالندگی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۵۵۰۶۸۶
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج- سرویس سیاسی؛ ۱۳ آبانماه سالروز ملی مبارزه با استکبار از روزهای باشکوه در تقویم رسمی ایران اسلامی است که نقطه عطف پیشتازی نهضت خروشان امام روح الله در مسیر تعالی و بالندگی به شمار می‌رود.

تاریخ خونرنگ انقلاب اسلامی مشحون از عداوت و کینه توزی بی پایان هیات حاکمه جنایتکار آمریکا علیه ملت بیدار و دین باور ایران اسلامی است که با سربلندی واقتدار روز افزون و بدون وابستگی به قدرت های جائر، در مسیر پیشرفت و بالندگی در حرکت است.

بی گمان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان غیرتمند و پیرو خط امام (ره) که بنیانگذار نهضت آن را انقلاب دوم نامید، آغاز حرکتی شتابان در راه ایستادگی و مقاومت برابر نماد شیطان مجسم و همپالکی هایش بود که با گذشت  ۴۴سال از آن واقعه خاطره انگیز همچنان افتخار آمیز و ستودنی است و تببین چرایی این حرکت برای نسل جوان و نوجوان کشور ضرورت دارد.

پرواضح است که قطع روابط دیپلماتیک دولت مستکبر آمریکا با جمهوری اسلامی ایران از سوی سران کاخ سفید و با هدف مقابله با نظام نوپای اسلامی صورت گرفت اما موهبتی عظیم و واجد ستایش محسوب می شود چه که اساس و ماهیت انقلاب اسلامی با منافع استکبار و امپریالیسم جهانی در تضاد است.

دولتمردان آمریکا در طول ۴۴ سال گذشته همواره با پیگیری سیاست تقابلی و براندازانه که اوج آن را دوران جنگ‌ تحمیلی و حمایت جنون آمیز از رژیم بعثی عراق، سرنگونی هواپیمای مسافری ایران با ۲۹۰ سرنشین در آب‌های نیلگون خلیج فاس و نیز به ویژه در حوادث سال گذشته و حمایت مستقیم از آشوبگران شاهد بودیم، نشان دادند که به چیزی جز نابودی انقلاب اسلامی راضی نیستند و در طول همه این سال ها تمام توش و توان خود را در این مسیر به کار گرفتند اما برغم اقدامات خباثت آمیزسران کاخ‌سفید، این نهضت خروشان و عطیه الهی با هدایت ناخدای برنا و بصیر انقلاب و بیداری مردم وفادار و فهیم کشورمان با عبور از مسیر های سنگلاخی و پرتلاطم اینک به ساحل امن رسید و به عنوان الهام بخش نهضت های آزادیبخش سراسر گیتی شناخته می شود.

اکنون و در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه، اراده های ایمانی و پرتوان ملت با انگیزه ایران با خلق فرصت های جهش و پیشتازی بسوی قله های پیشرفت وشکوفایی،  بار دیگر هیمنه پوشالی آمریکا وصهیونیسم بین الملل را درهم شکسته و بصیرت مثال زدنی اقشار متحد و منسجم کشورمان با پیگیری اهداف والای نظام اسلامی تحت رهبری های داهیانه ناخدای کشتی انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) خواب سردمداران استکبار و جریان همسوی آنها در داخل کشور را آشفته ساخت.

روز ملی مبارزه با استکبار در کشورمان نماد حق طلبی و ظلم ستیزی است که امسال با توجه به حمایت آشکار آمریکا از نسل کشی صهیونیست‌های خون آشام در سرزمین های اشغالی به ویژه غزه قهرمان رنگ و بوی دیگری بخود گرفت.

به نظر می‌رسد مهمترین و محوری ترین اصل در روز ملی مبارزه با استکبار و راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان ماه تببین جنایات ضدبشری آمریکا و متحدانش در قبال مردم مظلوم فلسطین است که باید با کمک رسانه های فعال و بیدار کشورمان به ویژه رسانه های جربان انقلاب در صدر اخبار  قرار گیرد تا امپراطوری رسوای رسانه ای شیطان بزرگ و صهیونیسم بین‌الملل در انزوای افکار عمومی جهان پیروزی حتمی مبارزان فلسطینی و آزادی خواهان جهان را به نظاره بنشیند.

ارسال نظرات