خبرهای داغ:

۴۵ مقاله به مرحله داوری همایش ملی «ابن یمین فریومدی» رسید

شاهرود_دبیر بخش علمی همایش ملی «ابن یمین فریومدی» گفت:۵۰ مقاله علمی از شهر‌های مختلف به دبیرخانه ارسال شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۹۱۳
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

۴۵ مقاله به مرحله داوری همایش ملی «ابن یمین فریومدی» رسیدبه گزارش خبرنگار بسیج، نوید فیروزی با بیان اینکه ۴۵ مقاله در پیرایش اولیه به مرحله داوری رسیدند، افزود: دبیرخانه با رعایت موازین علمی و اخلاقی و سپردن داوری به متخصصان حوزه‌های مختلف پژوهش‌های ادبی و تاریخی به بررسی پرداخت و مقالات شایسته را برای چاپ و سپس مقالات برتر را انتخاب کرد.
او با اشاره به اینکه ملاک و معیار اصلی در انتخاب مقالات برتر، بدیع و قابل توجه بودن نتایج آن بود، ادامه داد: تازگی عنوان و یا روش تحقیق در شمار معیار‌های انتخاب مقالات برتر قرار نداشت.
فیروزی با بیان اینکه مقالاتی که زاویه دید تازه‌ای به اشعار و اندیشه «ابن یمین فریومدی» داشتند، امتیازات بالایی کسب کردند، گفت: سه مقاله نخست ۱۰۰ میلیون ریال و سه مقاله دوم هر یک ۵۰ میلیون ریال جوایز نقدی دریافت می‌کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان هم در این آیین با اشاره به اینکه «ابن یمین فریومدی» از بزرگان ادبیات کشور است، گفت: این همایش ملی برای دومین بار پس از ۲۰ سال در حال برگزاری است.
فرشید فلاح با بیان اینکه این همایش روز دوشنبه گذشته در دانشگاه علامه طباطبایی تهران افتتاح شد، افزود: بخش علمی همایش در شاهرود و بازدید از مقبره و آثار این شاعر بزرگ در روستای فرومد میامی برگزار می‌شود.
او ابراز کرد: سال آینده همایش ملی نکوهداشت منوچهر دامغانی در شهرستان دامغان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار