به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی با حضور مدیران و معاونین اداره آموزش‌وپرورش و فرهنگیان شهرستان فنوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۱۴۲
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فنوج، به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل، نشست بصیرت‌افزایی با حضور مدیران، معاونین اداره آموزش‌وپرورش و فرهنگیان شهرستان فنوج برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج در این نشست بیان کرد: اگرچه تلفات در غزه سنگین است، اما ملت فلسطین پیروز است و این واقعیت‌ها باید تبیین شوند.

حجت‌الاسلام عبدالواحد سپاهی در ادامه افزود: دشمنان سال‌هاست مبنای کار خود را بر رسانه‌ها قرار داده‌اند و باتکیه‌بر توان رسانه‌ای خود واقعیات دنیای غرب و آمریکای جنایت‌کار را آن طور که دوست دارند به دنیا مخابره می‌کنند که نمونه این امر را در مورد دروغ‌هایی که از قدرت رژیم صهیونیستی به دنیا گفته بودند، در جریان عملیات طوفان الاقصی شاهد بودیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج در پایان با بیان اینکه هنر بزرگ حماس در جریان طوفان الاقصی برملاکردن واقعیت‌ها در مورد قدرت واقعی رژیم جعلی صهیونیستی بود، خاطرنشان کرد: در جریان عملیات طوفان الاقصی فلسطینی‌ها به‌تنهایی هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار