خبرهای داغ:
امام جمعه دزفول:

خیال خام پاکسازی غزه از فلسطینیان هرگز محقق نمی‌شود

امام جمعه دزفول گفت: امروز بدون نیاز به ورود ایران و حزب الله، تنها باریکه مقاوم غزه برای مواجهه با استکبار جهانی کافی است.
کد خبر: ۹۵۵۱۲۹۳
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر افزود: عملیات طوفان الاقصی همه هیمنه استکبار جهانی را فرو ریخت و نشان داد که برخلاف ظاهر قدرتمند از داخل تهی است.

وی با تاکید بر اینکه جوانان غزه حتی یک متر در مقابل اسراییل غاصب عقب نشینی نکردند، ادامه داد: طوفان الاقصی نشان داد که رقم زننده پیروزی در میدان جنگ نه تجهیزات نظامی بلکه صبر و استقامت است.

حجت الاسلام بهرامپور اظهار کرد: تمام مستکبران عالم برای نابودی نوار باریک غزه به کمک اسراییل آمدند ولی با وجود بمباران و کشتار مردم، غزه سربلند و پیروز به مبارزه و جهاد با اسراییل ادامه می دهد.

وی تاکید کرد: جبهه مقاومت نشان داده که راهبرد غرب و مستکبران عالم محکوم به شکست است.

همه در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کنند

امام جمعه دزفول با اشاره به راهپیمایی ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی از همه مردم و قشرهای مختلف مردم برای شرکت باشکوه در این راهپیمایی دعوت کرد.

وی با تاکید بر اینکه استکبارستیزی ملت ایران اسلامی ریشه تاریخی دارد و افزود: دانشجویان در ۱۳ آبان در برابر توطئه آمریکایی ایستادند و لانه جاسوسی آمریکا که قصد سازماندهی کودتا در کشور داشت را تسخیر کردند.

حجت الاسلام بهرامپور گفت: دانشجویان پیرو خط امام هزاران سند از لانه جاسوسی آمریکا استخراج و بازیابی کردند و این اسناد خیانت آمریکای جنایتکار امروز در ۱۸ جلد کتاب به چاپ رسید است.

وی افزود: لانه جاسوسی آمریکا در حال برنامه ریزی کودتا و ایجاد ناامنی در کشور بود به گونه ای که در اسناد به دست آمده، آمریکا آماده بمباران و کشتار ۲ میلیون نفر از مردم ایران برای جلوگیری از پیروزی انقلاب بود.

تسخیر لانه جاسوسی هیمنه آمریکا را فروریخت

خطیب جمعه دزفول با تاکید بر اینکه تسخیر لانه جاسوسی به معنای تسخیر آمریکا و فرورختن هیمنه استکبار جهانی بود، بیان کرد: دانشجویان خط امام با موقعیت شناسی و بصیرت، ضربه ای به آمریکا زدند که استکبارستیزی در دنیا نهادینه شد.

وی ادامه داد: هیچ جنگ و فتنه و تجاوزی در منطقه و جهان وجود ندارد که آمریکا عامل اصلی آن نباشد و این موجب شده تا مردم دنیا با «شعار مرگ بر آمریکا» انزجار خود را از این جرثومه فساد اعلام کند.

حجت الاسلام بهرام پور اظهار کرد: جنایت های ظلم آمریکا به قدری عیان شده است که امروز در خود آمریکا پرچم آمریکا به آتش کشیده می شود.

آرزوی هر کشوری داشتن جوانان و نوجوانان ایران است

امام جمعه دزفول با بیان اینکه برنامه دشمنان ایران اسلامی بر نوجوانان و دانش آموزان متمرکز شده است، گفت: تجربه دهه ۷۰ نشان داد که اگر از دانش آموزان خود غفلت کنیم، آسیب خواهیم دید.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال تاثیرگذاری بر دانش آموزان است، افزود: دشمن در تلاش بود تا سال گذشته دانش آموزان را به صحنه آشوب و تقابل با نظام اسلامی بکشاند ولی خوشبختانه دانش آموزان و دانشجویان با بصیرتی مثال زدنی این توطئه را خنثی کردند.

حجت الاسلام بهرامپور تصریح کرد: آینده کشور از آن نسل نوجوان و جوان امروز کشور است که باید با تلاش مضاعف صحنه گردان آینده ایران و رساندن کشور به قله های پیشرفت باشند.

وی با تاکید بر اینکه خط مقاومت امروز بهترین الگو برای جوانان ما است، ادامه داد: آرزوی هر کشوری داشتن جوانان و نوجوانان ایران اسلامی است و باید به جوانان و نوجوانان خود بالید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار