خبرهای داغ:

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه گفت: راهپیمایی 13 آبان ریشه در استکبارستیزی دارد و این روزها استکبار چهره واقعی خود را با ارتکاب جنایات هولناک بر ضد ملت فلسطین نشان داد.

13آبان ریشه در استبکارستیزی دارد/ اسرائیل با حمایت آمریکا، چهره واقعی ضد بشری خود را نشان داد
کد خبر: ۹۵۵۲۰۱۳
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷

 

 

نسخه چاپی

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج- فرشته همتی در گفتگو  ، اظهار داشت: زنان متدین و انقلابی همواره در صحنه‌های استکبار ستیزی حضور داشته و علیه کفر و نفاق و استکبار ایستاده‌اند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: در یوم الله 13 آبان امسال در حالی این مراسم را برگزار می‌کنیم که شاهد جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم بی دفاع غزه هستیم از این رو در راهپیمایی امسال خشم و انزجار بیشتری نسبت به استکبار و در رآس آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی از خود نشان می دهیم.

وی گفت: راهپیمایی 13 آبان ریشه در استکبارستیزی دارد و این روزها استکبار چهره واقعی خود را با ارتکاب جنایات هولناک ضد ملت فلسطین نشان داد.

همتی تاکید کرد: برنامه‌های ۱۳ آبان باید به محلی برای آگاه سازی نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی که انقلاب اسلامی را درک نکرده اند تبدیل شود .

وی تصریح کرد: ملت عظیم‌الشأن ایران خصوصاً زنان و دختران با شرکت در راهپیمایی پرشور و دشمن شکن13 آبان ایستادگی و استکبارستیزی را بار دیگر به رخ جهانیان به ویژه حاکمان پلید و جنایتکار و رژیم کودکش صهیونیست خواهند کشید.

همتی گفت: رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب مبنی بر استکبار ستیزی باید سرلوحه مسئولان و نسل جوان باشد و حضور دانش آموزان و بانوان و مردم غیور در راهپیمایی 13 آبان نشانه استکبار ستیزی و بصیرت است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار