شهرک ۱۱۰ واحدی در روستای ریگ آباد نازدشت به همت سپاه حضرت محمد رسول‌‌الله تهران بزرگ و بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان احداث خواهد شد که در فاز اول آن کلنگ احداث ۳۵ واحد با حضور جمعی از فرماندهان سپاه بر زمین زده شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۶۷۷
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،مسکن روستایی همواره از جمله مهم ترین دغدغه‌های مسئولان رودباری برای خانه دار شدن مردم برخی از روستاهای این شهرستان بوده و هست به طوریکه در سنوات گذشته بارها اعلام شد که این شهرستان از نظر ساخت مسکن و تامین واحدهای مسکونی شرایط مطلوبی ندارد.


در همین راستا ظهر امروز كلنگ احداث فاز اول شهرک ۱۱۰ واحدی حضرت محمد رسول‌‌الله(ص) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صادقی امام جمعه جازموریان، حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ، ناصر بهروز جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان، اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب و جمعی از مسئولین در روستای ریگ آباد نازدشت به زمين زده شد.


حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌‌الله(ص) سپاه تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در فاز اول احداث شهرک محمد رسول‌‌الله کلنگ احداث ۳۵ واحد به زمین زده شد و بنا داریم ۱۱ واحد مسکونی در این شهرک احداث کنیم.

وی ادامه داد: چندی قبل با هماهنگی فرمانده سپاه ثارالله تصمیم گرفتیم خدماتی را برای مردم محروم جنوب کرمان بیاوریم.

حسن حسن‌زاده تصریح کرد: بنا داریم که کار ساخت این شهرک طی چهار ماه به اتمام برسد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ خاطر نشان کرد: مدرسه این شهرک به همت بسیج سازندگی سپاه ثارالله در حال احداث است و بنا داریم که یک مسجد را نیز احداث کنیم.

وی افزود: ان شاءالله با همکاری بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان مجموعه کاملی در اینجا احداث خواهد شد.

حسن زاده در ادامه با بیان اینکه ما همه مدیون این مردم هستیم، عنوان کرد: هدف ما از احداث این شهرک این است که مردم بتواند با آسایش و آرامش در امنیت کامل به فعالیت‌های روز‌مره خود بپردازند.


فرمانده سپاه محمد رسول‌‌الله تهران بزرگ گفت: ما مدیون مردم هستیم که در روستاها به تولید می‌پردازند و زندگی سنتی خود را حفظ می‌کنتد.


وی در پایان افزود: ان شاءالله خداوند توفیق روز افزون را به همه ما عطا کند که بتوانیم به همه مردم ایران علی الخصوص جنوب کرمان خدمت کنیم.

انتهای خبر/پورحیدر

ارسال نظرات
آخرین اخبار