سردار نظری گفت: اجلاسیه سالانه مجمع بسیجیان استان کرمان با هدف احصاء مسائل و مشکلات شهرستان ها واستان‌ و ارائه راهکار برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۵۲۸۱۲
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،درمراسم اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان کرمان با حضور سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان ،حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان مسئولین استانی و اعضای مجامع شهرستانی برگزار شد.
سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت :که این ایام ،هم ایام  پیروزی رزمندگان فلسطین است و هم ایام به باور رسیدن  مردم در خصوص روحیه حیوان صفتی ، نسل کشی وکودک کشی رژیم غاصب صهیونیستی است یک زمان این موضوعات را کشورما مطرح می‌کرد اما به دلیل اینکه در آن زمان تکنولوژی پیشرفته ای نبود خیلی از کشورهای جهان این اخبار راسانسور  واخبار جعلی را منتشر می کردند.

وی افزود: اما الان این دهکده جهانی که خودشان ساخته اند بلای جانشان شده است ،و همه مردم دنیا می دانند که چه بلاهایی رابر سر مردم بی‌گناه و بی دفاع غزه می آورند. 

سردار نظری تصریح کرد:از روز اولی که جنگ غزه اتفاق افتاد است روایت های دروغین  وانحرافی آنها شروع شده است که نشان می دهد که در طول این سالها در فضای مجازی عملیات روانی، روی ذهن و دل جوان‌های ما و مردم دنیا کار شده است ولی دیگر حقایق برای همه اثبات شده است ،یکی از دستاوردهای این اتفاق همین است و که واقعا غیر قابل ترمیم است.

وی در مورد مجامع  و کارگروه‌ها افزود: هدف این مجامع و کارگروه‌ها احصا ،مسائل و مشکلات شهرستان ها و استان‌ و ارائه راهکار است که در این جلسه ۸۵ طرح ارائه شد که ۵ طرح برتر توسط کارگروه‌ها و داوران مشخص شد که از آنها تقدیر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه در استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید سلیمانی وشهدای غزه گفت:بسیج وقتی جایی شکل می‌گیرد و افرادی رسماً عضوآن می‌شوند و در بخش‌های مختلف ماموریت ها مهیا و آماده هستند پایه‌های مهم قدرت یک کشور اند وقتی یک مجموعه مثل بسیج در اختیار یک کشور باشد ودر این مجموعه چهره‌های فرهیخته، ارزشمند، تحصیل کرده، جوان و پرشور در کنار هم قرار می‌گیرند و هر معضل و مشکلی را در کشور اتفاق می‌افتد می‌توانند حل کنند مجموعه جمهوری اسلامی ایران یکی از شاهکارهایش تشکیل بسیج است این زاویه مهمی است.

وی افزود:زاویه دومی که وجود دارد که مد نظر من است و اهمیتش از زاویه اول کمتر نیست و گاهی اوقات بسیار پررنگ می‌شود نگاه بسیجی که در بخش اول شکل گرفته طرفدارانی پیدا می‌کند و آنقدر این طرفداران شیفته می‌شوند ودر میدانی که بسیج ترسیم می‌کند حرکت می‌کنند این بخش اینقدر می‌تواند توانمندی‌هایش را نشان بدهد که گاهی اوقات اگر دنیا در مقابل آن صف آرایی رایی کند موفق نمی‌شود نمونه آن زیاد است خود انقلاب هم همینطور شکل گرفته است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه در استان کرمان تصریح کرد:در هر صحنه‌ای که شما نگاه کنید همین است آخرین صحنه‌ای که الان حرف آن هست بحث غزه است یک تعدادی با حماس همراهی می‌کنند این بخش اول است بخش دوم خیلی توانش از بخش اول بیشتر است بخش دوم فکر و ذهن انسان‌هاست که با غزه همراه شده است و قلبشان برای پیروزی غزه می‌تپد و دنیا را فرا گرفته است در قلب اروپا و در قلب آمریکا و تمام خیابان‌های دنیا غزه طرفدار پیدا کرده و پرچمش بالا است.

وی افزود:جامعه بین المللی هرچه کند وظالمانه عمل کند در پیشگاه مردم بیشتر منفور می‌ شود..

کاظمی رییس مجمع بسیجیان استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: امروز تهاجم به اراده‌ها ، باورها واعتقاد‌ات است آیا این باور را داریم همانطور که خودمان در جنگ روی پای خود ایستادیم و به هرچه خواستیم رسیدیم اکنون نیز همین گونه عمل کنیم اگر به این باور برسیم می توانیم مشکلات محله استان ،روستا و غیره خودمان حل کنیم حل مسائل و مشکلات روبرو ما بخش عمده آن دست خودمان است و نیاز به ابلاغ افراد بالا دست ندارد و باید این توانایی را در خود ببینیم.

وی افزود:مجامع بسیج در ۲۳ شهرستان شکل گرفته است ۱۴۰ کارگروه به صورت تخصصی در شهرستان‌ها فعالیت می کنند ۲هزارو۶۰۰ نفر افراد صاحب نظر با مدارک دانشگاهی و حوزوی به شکل تخصصی در مورد مسائل و مشکلات جامعه نظر می‌دهند و راهکار ارائه می‌دهند و حتی به صورت فیزیکی نیز فعالیت می‌کنند.

در پایان این مراسم از خانواده شهید قطبی نژاد وطرح های برتر کارگروه‌ها مجامع شهرستان  تقدیر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار