امام جمعه ایلام گفت: تبیین عملکرد ۴۰ ساله انقلاب ضروری است و باعث افزایش مشارکت مردم در انتخابات خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۸۳۷
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر چهارشنبه در نشست ستاد امربه معروف و نهی‌ازمنکر استان گفت: امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر بالاترین فریضه در جامعه اسلامی است.

 

وی با اشاره به اینکه، همه ما وظیفه داریم این امر را به خوبی در جامعه نهادینه کنیم، افزود: امروزه نیازمندی در جامعه به مسئله امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر بر کسی پوشیده نیست. 

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام ادامه داد: امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر از دستورات دین مبین اسلام است و اجرای آن نقشی چشمگیر در جامعه دارد. 

 

حجت السلام کریمی تبار در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان، برنامه ریزی برای افزایش مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات است. 

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بین مردم و مسئولان نباید فاصله باشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمنان به دنبال سواستفاده از کاهش مشارکت هستند، افزایش مشارکت در انتخابات در عرصه بین المللی برای کشور بسیار مهم و تاثیرگزار است. 

 

امام جمعه ایلام عنوان کرد: مسئولان خادم مردم هستند و متناسب با جایگاه خود باید پاسخگوی مردم باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: با توجه به اینکه دشمن در حال تبلیغات منفی بر علیه کشور است باید با پاسخگویی به موقع و رفع مشکلات مردم تبلیغات منفی دشمن خنثی شود.

 

وی افزود: یکی از مهم‌ترین راه های مشارکت مردم در انتخابات تببین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی است و این امر جز با نشان دادن عملکردها میسر نخواهد شد. 

 

وی با اشاره به مشکلات کارگران شهرداری نیز ادامه داد: هر چه سریع‌تر باید مشکل عدم پردخت حقوق ۴ ماه کارگران شهرداری مرتفع شود.  

 

امام جمعه ایلام ادامه داد: همچنین در بحث نظافت شهر نیز باید توجه ویژه شود و شورای شهر و شهردار باید در این زمینه پاسخگو باشند.

 

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. 

 

ارسال نظرات