خبرهای داغ:

۵۰ هزار نفر ساعت آموزش همگانی آتش نشانی در شاهرود/کاهش حوادث آتش سوزی

شاهرود_ شهردار شاهرود از ۵۰ هزار نفر ساعت آموزش همگانی آتش نشانی در این شهر خبر داد و گفت: حوادث آتش سوزی در این شهر کاهش یافته است.
کد خبر: ۹۵۵۲۹۲۰
|
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

۵۰ هزار نفر ساعت آموزش همگانی آتش نشانی در شاهرود/کاهش حوادث آتش سوزیمحسن احمدی در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به فعالیت‌های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود با اشاره به افتتاح ساختمان شماره پنج آتش نشانی این شهر، اظهار کرد: این سازمان از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را شروع کرده است و ۸۳ پرسنل دارد و دارای ۲۳ دستگاه خودرو عملیاتی دارد.
او با اشاره به مقام‌های کارمندان این سازمان در مسابقات آمادگی جسمانی، گفت: کارکنان این سازمان در مسابقات آمادگی جسمانی رتبه اول کشور را در سال ۱۳۹۹ کسب و در سال ۱۴۰۱ در مسابقات کلان شهر‌ها مقام اول و در مسابقات کل کشور نایب قهرمان شدند و در سال ۱۴۰۲ شاکله تیم ملی از شاهرود انتخاب و با هشت ورزشکار در مسابقات جهانی ترکیه بعد از ۱۵ سال غیبت حضور یافته و رتبه ایران را چهار پله ارتقا داده و مقام ششم را در بین ۱۵ کشور دنیا کسب کردند.
احمدی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱، ۲۵ میلیارد ریال و سال ۱۴۰۲، پنج میلیارد ریال تجهیزات خریداری شده است، افزود: دو دستگاه کامیونت و دو دستگاه خودرو ون به ارزش ۴۰ میلیارد ریال خریداری و با بهینه‌سازی خودرو‌ها و تبدیل به خودرو آتش نشانی، به ناوگان آتش نشانی شاهرود اضافه شد.
شهردار شاهرود به ۵۰ هزار نفر ساعت آموزش همگانی آتش نشانی برای عموم مردم اشاره کرد و ادامه دارد: ۲۴۰۰ مورد حادثه و ۱۰ هزار تماس طی دو سال گذشته با این سازمان انجام شده که ۱۲۸۵ مورد امداد نجات و ۶۰۰ مورد اطفا حریق در سطح شهرستان انجام شده است.
او با تاکید بر اینکه با اقدامات انجام شده، حوادث آتش سوزی در سطح شهر کاهش یافته است، گفت:، اما حوادث در روستا‌های اطراف و شهر‌های مجاور بیشتر رخ می‌دهد که باید با فرهنگ سازی پیشگیری انجام شود.
احمدی با بیان اینکه زمان رسیدن تیم آتش نشانی به حوادث ۳ تا ۵ دقیقه است، از زحمات کارکنان سازمان آتش نشانی شاهرود در راستای وظایف محوله تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار