خبرهای داغ:

برترین‌های سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان همدان معرفی شدند

همدان- سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان همدان عصر پنجشنبه با حضور ۱۶ گروه نمایشی در ۲ بخش صحنه‌ای و خیابانی به میزبانی شهرستان ملایر، با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۵۵۲۹۲۸
|
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸

برترین‌های سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان همدان معرفی شدتد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان همدان عصر پنجشنبه با حضور ۱۶ گروه نمایشی در ۲ بخش صحنه‌ای و خیابانی به میزبانی شهرستان ملایر، با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

برگزیدگان بخش صحنه‌ای سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان همدان بدین شرح است:

در بخش طراحی بروشور، لوح تقدیر و جایزه نقدی به «محمد داوند» برای نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از همدان، لوح تقدیر طراحی لباس به «زهرا زندی» برای نمایش «دماغ» از همدان اختصاص یافت.

لوح تقدیر طراحی گریم به «ندا عسگری» برای نمایش «راز فنا» از تویسرکان، دیپلم افتخار و تندیس جشنواره برای بخش موسیقی به گروه موسیقی نمایش «ممود ممودی» به «مهران بیات» و «رضا زیبای» از ملایر، لوح تقدیر طراحی صحنه به «محمد داوند» و «علیرضا گنجه‌ای» برای نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از همدان و دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به «محمد قاسمی» برای نمایش «آماسه» از ملایر تعاق گرفت.

جایزه ویژه هیئت داوران شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به گروه نمایش «دلدادگی کهن» از رزن تعلق گرفت و در بخش بازیگری زن، لوح تقدیر مشترکا به بازیگران نمایش «ممود ممودی» از ملایر، رتبه سوم به «شیما شادمانی» برای نمایش «دماغ» از همدان، رتبه دوم بازیگران نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از همدان و رتبه نخست بازیگری زن دیپلم افتخار و تندیس جشنواره مشترکا به «پری بارانی» برای نمایش «آماسه» از ملایر و «باران عرفانی» برای نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از همدان اختصاص یافت.

در بخش بازیگری مرد نیز لوح تقدیر به «محمود محمودی» برای نمایش «ممود ممودی» از ملایر، رتبه سوم مشترکا به «امیرحسین شاه‌قدمی» برای نمایش «آماسه» از ملایر و «رضا باغبان» برای نمایش «ممود ممودی» از ملایر، رتبه دوم مشترک به «محمدحق‌شناس» و «یاشار قره‌باغی» برای نمایش «دماغ» از همدان تعلق گرفت و هیات داوران برای رتبه نخست بازیگری مرد انتخابی نداشت.

در بخش نویسندگی به دلیل حمایت از نویسندگان بومی و ساکنان استان بدون اولویت، لوح تقدیر «امین مظفری» برای نمایش «راز فنا» از تویسرکان، لوح تقدیر «محمد قاسمی» برای نمایش «آماسه» از ملایر و لوح تقدیر «سعید حسین‌پور» برای نمایش «ممود ممودی» از ملایر اختصاص یافت.

در بخش کارگردانی، لوح تقدیر به «محمدمهدی کلهری» برای نمایش «دماغ» از همدان، رتبه سوم به «بهرام حاجی علی‌اکبری» برای نمایش «ممود ممودی» از ملایر، رتبه دوم به «محمد قاسمی» برای نمایش «آماسه» از ملایر و رتبه نخست دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به «منیژه احمدی» برای نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از همدان تعلق گرفت.

بر اساس نظر هیات داوران آثار برگزیده تئاتر استان همدان بدون اولویت برای تئاتر مناطق کشور، نمایش «آماسه» از ملایر و نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از همدان انتخاب شدند.

برگزیدگان بخش خیابانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان همدان:

جایزه بروشور به «یک روز پر دردسر» از همدان، در طراحی فضا و لباس از «پریا هدایتی» برای نمایش «یک روز پر دردسر» از همدان تقدیر شد و تندیس جشنواره به طراح فضا و نمایش "«رسم چادر» از شهرستان همدان اختصاص یافت.

در بخش موسیقی از «مرتضی بختیاری» برای نمایش «یک روز پردردسر» از همدان تقدیر شد و دیپلم و تندیس جشنواره به «محمد ترکاشوند» و «محمد زیبایی» برای نمایش «خیابان میعاد» تعلق گرفت.

بخش بازیگری زن، لوح تقدیر و جایزه نقدی به «فروزان حسینی» برای نمایش خیابانی «میعاد» از بهار و «مهدیس مهرابی» برای نمایش «رسم چادر» از همدان و تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به «محیا جباری» برای نمایش «پنج و بیست و پنج دقیقه» از ملایر تعلق گرفت.

بخش بازیگری مرد نیز لوح تقدیر به «احسان آزادی» برای نمایش «خیابانی میعاد» از بهار و «محمد محمدی قادر» برای نمایش «چهل پنبه» از همدان و دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به «شهرام معارفوند» برای نمایش «پنج و بیست و پنج دقیقه» از ملایر اختصاص یافت.

در بخش طرح و ایده از «رضا باغبان» برای نمایش «پنج و بیست و پنج دقیقه» از ملایر و تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به «وحید عبدالهی» برای «رسم چادر» از شهرستان همدان تعلق گرفت.

بخش کارگردانی از «حمیدرضا رضایی‌مجد» برای نمایش «یک روز پر دردسر» از همدان و دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به «شیرین کرمی» برای نمایش «پنج و بیست و پنج دقیقه» از ملایر رسید.

هیات داوران به پاس سال‌ها تلاش در نمایش خیابانی، لوح تقدیر خود را به «صحبت‌الله روشن‌فکر» از نهاوند اهدا کرد.

هیات داوران نمایش‌های «پنج و بیست و پنج دقیقه» از ملایر و نمایش «رسم چادر» از همدان را برای جشنواره منطقه‌ای معرفی کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار